Červenanie sa

Príspevok v téme: Červenanie sa
ximo

mám 22 rokov a veľmi často sa mi stáva, že sa červenám, či už v spoločnosti, novej spoločnosti (ktorú nepoznám) alebo keď sa ma niekto spýta na niečo osobné, prípadne keď na niečo neviem presne odpovedať. Po strednej študujem ďalej, popri tom pracujem v sfére, kde komunikujem a stretávam sa s ľuďmi, často sa mi stáva aj pri rozhovore s klientom, že sa červenám...(a keď toho človeka náhodou poznám z videnia, alebo je mojim rovesníkom, je to ešte horšie)...skutočne by mi veľmi pomohlo, keby mi vedel niekto poradiť akým spôsobom by som toto červenanie a potenie sa pri tom na tvári mohol minimalizovať a odstrániť...som preto ochotný urobiť čokoľvek, prosím poradte mi....dakujemmm

Tiford

mam 17 rokov a tiež mam problem s červenaním sa, je to fakt ponižujuce keď sa rozprávame so spolužiakmi o nejakej pikantnejšej teme alebo keď sa ma niekto niečo opýta atď, červenam sa aj ked je zima alebo mi je horuco, prosste skoro stale, nečervenam sa len ked som doma v pohode a sebaistý... chcel by som nejakú radu,prosim odpište aj na moj email Tiford@azet.sk

damaxy