Stres?

Príspevok v téme: Stres?
Kikik677778

Dobrý deň,
Píšem sem, pretože mi možno niekto bude vediet pomocť takto, a nebudem musieť utekať hneď k lekárovi.

Za posledné obdobie nejakých 3 mesiacov, som v neustálom strese.. zhoršila sa mi aj alergia-alergologička na nič neprišla, vraj mi nič nieje, no niečo mi robí zle. A posledný týždeň mám neustále zvýšenú teplotu takých 37.2-37.6, kedy ako.. no nad 37to je vždy. Cítim že ma bolí krk, celkovo hlava a som taká unavená malátna.. posledné dni tiež cítim, že ma nejak boli brucho, keď niečo zjem cítim sa tak ťažko.
Myslite že to može byť všetko zo stresu?

Tomas12345

Tá teplota neviem ci je zo stresu pochybujem fakt. Moze to byt aj z chlamydii alebo z iných bakterii siel by som s tym k doktorovi .

Kikik677778

Tak, kúpila som si to magne B6, skúsim to stýmto + nejaké ostatné vitamíny...
Nesedím doma, študujem popri tom pracujem, a mam dosť málo času sama na seba..Nesledujem sa, teplotu som až merala preto, že som cítila že asi ju mám. Tak dám tomu pár dní, pokúsim sa viac ukľudiť a zrelaxovať.. :) verim že to takto bude ok. vďaka pekne

WHISPER

to je taká "teplota" ze to clovek na sebe ani necíti...
teplota je ked su v organizme nejake zapalove procesy,..
alergia je autoimunne ochorenie, kde laicky povedane, telo bojuje samo proti sebe,.. takze tu teplotu moze mat aj z toho...
alebo ak na nu "niečo lezie" je pred chripkou, alebo telo bojuje s tým, ze nejaký človek na nu zakaslal, skočil na nu bacil ale prejavy choroby este nemá, ak si telo s tym poradí ani mať nebude... len tá "teplota"

hehe1

jasne, vsetko je psychosomaticke :D stres zhorsuje kazdu chorobu, ale zo stresu asi tazko bude zvysena teplota, ja radim standardne testy na histamin. intoleranciu, mononukleozu, probiotika, aj to magne b6 moze byt, ak nepomoze napis znova

WHISPER

áno zo stresu, kúp si magneB6 , stres zhoršuje aj alergické prejavi, je to psychosomatické..
ja mám tiež alergiu, ked som v strese je to horšie..