kadernicke farby na vlasy

Príspevok v téme: kadernicke farby na vlasy
janusiatko1

ahojte kocky farbi si tu niektora z vas vlasy kaderníckymi farbami na vlasy? ak ano ktora znacka je najlepsia? farbim si vlasy na hnedo a zatial som pouzivala len normalne farby z drogerie no ide o to ze tie sa vymyju po dvoch tyzdnoch a zase mam svoje blond potom :( som studentka tak si nemozem dovolit nechat za farbenie u kadernicky 50 eur prosim poradte nejaku kvalitnu kadernicku farbu vdakaa

zuzi74

A zabudla som, ak pouzivas silikonovy sampon na vlasy, tak farba na vlas obaleny silikonom riadne neprenikne do vlasu a potom sa niet co cudovat, ak sa rychlo vymyje. Vlasy treba pred farbenim vzdy riadne rozcesat.

Kukikuk

Ajka, ak máš zničené vlasy, možno skús vyskúšať farby Biokap, sú šetrnejšie, ja som ich začala kupovať mamine, lebo z Palette z drogerky mala už rokmi tiež suché škaredé vlasy, a tiež akoby podráždenú pokožku hlavy. Majú naozaj veľmi pekné prirodzené odtiene a maminine vlasy teraz pôsobia veľmi pekne a zdravo. Cena je okolo 11 eur.

zuzi74

Ja davam za farbenie celych vlasov do 25 eur a to aj s umytim, vyfukanim a natocenim.
Dolezite je vediet, ze pred farbenim nie je dobre umyvat vlasy. Cim mastnejsie, tym lepsie...nevysusi tak vlas. Idealne aspon 3-4 dni pred farbenim neumyvat. Cim dlhsie tym lepsie. Po nafarbeni neumyvat vlasy aspon 48 hod. a pri prvom umyvani na zaver oplachnut octovou vodou, t.j. trochu octu zriedit s vodou, oplachnut a len jemne vymackat vodu s vlasov a vysusit. Ocot "zafixuje" lepsie farbu vo vlasoch.

janka227

Ja používam na Notine kadernícke farby od Loreál Professionnel :) aj so zľavovým kuponóm -odkaz odstránený- pre výhodnejší nákup. Som spokojná a kedže bežné lacné farby na vlasy mi škodia, som verná len týmto.Tieto Loreálky možno kúpiš aj v kaderníctve, ale v bežnej drogérke nie :)

Alkaa