Dobrý večer, už dlhšiu dobu ma nepravidelne trápia divné stavy pri zaspávaní, niekedy zaspím úplne v pohode a niekedy mávam pocity, ako keby sa mi v hlave niečo porušilo, strhnem sa, proste sa zľaknem a hneď sa posadím, nemám to cez deň vôbec, len keď zaspávam. Dokonca ani keď zaspávam cez deň. Mám 23 rokov a študujem VŠ. Takže aj stresu mám dosť, alkohol nepijem a nefajčím. Inak hlava ma bolieva raz za čas, asi ako každého, možno bude príčina psychická, možno nepravidelná doba spánku, možno zlá strava, neviem. Ak má niekto podobný problém, budem rád za radu. Pekný deň, v mojom prípade je hlboká noc. :)
Zaspávanie - divné pocity v hlave.
keby to bola obycajna diera, tak sa nezlaknem. (vsak to sa stava...) toto obycajna diera nebola. ciapku som opravila,pozbierala otvorene oka,viem taketo opravy na pletenych veciach spravit...vsimla som si pritom aka je ta ciapka skareda.ale ja ju mamm rada,rada ju nosim.neni pritom ani stara, nosila som ju iba minuly rok, ale skareda to teda je.
nemozem radit, lebo si neviem ani predstavit taketo problemy.
to zlaknutie poznam, aj vcera som sa velmi zlakla, bolo to vecer, ked som uz isla spat. pozrela som na ciapku svoju na vesiaku a az vtedy som to uvidela - bola na nej diera - nit bola prestrihnuta alebo vytrhnuta a vytiahnuta a zostala diera na nej pletenej ciapke.nechapem kde ako kedy sa to stalo a ze som to dobtedy nevidela...tak som sa velmi zlakla.uz davno som sa tak nebala.predtym som sa bala velmi a casto.aspon som si pripomenula tie chvile.
Ďakujem, Vám pekne, určite skúsim aj čaj a nejako ten stres eliminovať, ťažko sa ale tento problém opisuje, aby to nevyznelo blbo a zároveň presne opísalo to, čo zažívam. :) Lieky do seba nechcem zbytočne pchať zatiaľ, ono ako zaspím, tak sa už nebudim a spím až do rána, len to zaspávanie, možno má na to vplyv aj krčná chrbtica. Každopádne ďakujem za ochotu odpovedať, nech sa aj Vám darí. :)