Som bez skoly menejcenna?

Príspevok v téme: Som bez skoly menejcenna?
Nelligrey

Ahojte študujem skolu z donútenia , ktora ma nebavi ,vyslovene ma ničí psychicky pretoze niesom stavaná na takéto stresy, porovnávania, dokazovania. Študujem 4 rok a mam pocit , ze uz aj stacilo. Cele tie roky som sa snažila studium ukončiť. Teraz v 3. Ročníku prisla ta moznost kedze ma mozu vyhodiť za neurobenie prenášaneho predmetu. Pracu mam istú. Jedno mi však stale neda. Tlak spoločnosti na titul, skolu. Je to ozaj take dolezite? Budem tym menejcennejsia ? Bojim sa reakcie rodiny ,okolia. Aj ked ja sa neviem dočkať konca. Cele tie roky nežijem len prezivam a cakam na koniec. Lebo som chcela byt dobra , šikovná dcera. Ale uz nevládzem. Dakujem za podporu ,budem rada ak sa ozve niekto , kto nieco podobne riešil .

celebrita FB