Dobrý deň.
Neviem či je táto téma je zaradená do vhodnej kategórie ale tak aspoň to skúsim . Mám 23 rokov a pracujem ako elektrikár na živnosť. Najprv som prac na týždňovky kde sme prac 230 hodín do mesiaca. Chýbal mi domov priatelia a šanca na vzťah bola nulová. Po roku som sa rozhodol dať výpoveď. Zobral som prácu asi 50 km ďaleko od domu a dochádzal som denne . Tiež som pracoval na živnosť. Po troch mesiacoch keď som si to prerátal benzín , strava,odvody a prerátal si to na čistý príjem a tak som zistil že sa mi to neoplatí tak som dal po troch mesiacoch výstup . Teraz pracujem v okolí domova. Naďalej ako elektrikár no jedná sa o fyzicky náročnú prácu . Robíme verejné osveltnia , sekačky bytov a pod ..Moje prac nástroje sú častokrát krompáč a lopata. Výplata je síce niekedy 1200 eur ale kríže ma bolia kedže tam niekedy dvíhame aj 120 kg záťaže a priedušký chytené skoro stále kedže nemám ani krčné mandle . No mám priatelku ktorú ľúbim a na týždnovky by som sa už nerád vracal . Dôvod prečo tu vlastne píšem je ten že mám ísť na pohovor nejakého technika výčapov. Čistý príjem asi 1300 eur ale musím jazdiť vlastným autom cca 200 eur benzín + odvody .6 revízi denne a na obed už doma .Fyzicky nenáročná práca ,skôr psychicky obvolávanie dohadovanie a jazdenie po podnikoch . Práca by bola tiež tu v okolí a som teraz na váškach či tu prácu vziať alebo zatať zuby a makať dalej . Aj priatelka mi hovorí že často mením prácu lenže ona nevidí tu drinu ktorú tam robím .Ani mne to nerobí dobre stále meniť prácu . Fušer niesom prácu si robím dobre aj terajší šéf somnou ráta. Čo by ste robili na mojom mieste vy ? Je to len emcionálne unáhlené rozhodnutie či dobrý nápad ? Vďaka za všetky rady .
Práca elektrikára