Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Práca opatrovateľky v Rakúsku

Príspevok v téme: Práca opatrovateľky v Rakúsku
Zvedavka123

Zdravím Vás všetkých !
Viem, že táto téma tu už párkrát asi bola no mňa by zaujímali najnovšie infošky, rady, typy ohľadom opatrovania starých ľudí v zahraničí ....poprosila by som teda hlavne od ľudí, ktorí s tým majú osobnú skúsenosť...
Mimochodom mám 22 rokov, variť viem takmer všetko a s domácimi prácami nemám problém. Nemčina nie je síce na komunikatívnej úrovni, ale ohľadom základných veci sa dorozumiem, starých ľudí mám rada.
Tak ma zaujíma čo mám očakávať/ čomu sa vyvarovať/ ísť do toho vlastne ?
Mamina opatruje už niake tie roky a je veľmi spokojná.. Lenže zaujimajú ma aj názory druhých ....
Ďakujem za každý príspevok :)

Joylinka

Zvedava radaej chod deti opatrovať ako starších ľudí. Teraz uz "lahke" pripady nedostaneš viem o com hovorím. Ked som ja pracovala ako 24 h op som mala pripady teraz ked uz pracujem ako mobilna opatrovateľka tak mam uz ľahšie. Zak bud toto co ja robim alebo deti.

Janka27

preco chces ist robit opatrovatelku? v Rakusku je velmi vela volnych lepsich miest... opatrovatelstvo je krasne povolanie ale neskutocna drina...mamina robila tiez opatrovatelku a teraz je na ID uz sice ma aj vysoky vek ale uplne si znicila rokmi opatrovania chrbticu... je to fakt tazka praca..

celebrita FB