Ahojte priatelia,už som do tohoto fora jednou temou prispela,ale je tu ešte jedna vec s ktorou sa chcem na vás obrátiť.Chodím do kresťanskeho spoločenstva už vlastne od gympla,teraz mám 27 rokov,stretávame sa na takej skupinke,kde študujeme bibliu,zdieľame sa navzájom,modlime sa a povzbudzujeme,ale podotýkam nie všetci su tam takí o ktorých by som jednoznačne povedala že su uprimní kresťania.Spomeniem napriklad jedno dievča,či vlastne už ženu,je šťastne vydata,vzala si chalana z tohto spoločenstva,maju 3 deti,on je uplne presvedčeny veriaci človek,ale ona mi ako človek nesedí,podľa toho ako dlho chodí do spoločenstva,podstatne dlhšie ako ja a je o par ročkov staršia takže usudzujem že v tzv."Božej škole" by už mala byť priam vybrusena ako diamant.Dievčata spomenuli moju sesternicu,ktora študuje teologiu v Bratislave a tiež predtym chodila do našho spoločenstva a niektorí noví ju už nepoznali ,tak sa pýtali ktora to je.Jedni ju opísali podľa farby vlasov,výšky atd,ale ta spomenuta osoba začala svoju pesničku"nie je to žiadna krasavica".Zarazilo ma to a keďže je to moja sesterka,dotklo sa ma to možno viac akoby hovorila o mne.Kresťanka a hodnotí ľudí podľa vyzoru,je to take ubohe,aj keď sa jej vzhľadovo nepači,aj tak si toto vyjadrenie mohla odpustiť,ale nikto jej na to nič nepovedal,ani naša veduca skupinky,ktora stale zdorazňuje že doležite je aky je človek vnutorne a nie podlˇa vonkajšieho vzhľadu.V mojej prvej teme som spomenula tuto vetu "keď je človek osobnosť,charizmatický a ľudia sa cítia pri ňom dobre,prehliadnu aj nedostatky a nedokonalosti na vzhľade",moja sesternica taka jednoznačne je-je osobnosť,aj charizmatická a niektorí ľudia ju maju veľmi radi.A nie je to len moja sesternica o ktorej sa takto vyjadrila,tych ľudí je viac.Na tej skupinke si rozumiem so všetkými a doverujem im,ale ju by som nikdy nenazvala dobrou kamaratkou alebo spolusestrou a aj z niektorych veriacich ludí mimo tejto skupinky som sklamana.čo si o tom myslíte.Zvykne tu písať jeden chla