Ženatý muž. Ako sa odlubit ??

Príspevok v téme: Ženatý muž. Ako sa odlubit ??
sandra2020

Zacalo to nevinne... Stretavali sme sa v praci, vykali si. Potom sme sa nahodou stretli na jednej akcii z prace,zacali sa bavit, potykali si. Vedela som ze je zenaty a ma 2 male deti. Toto bola situacia cez ktoru moje moralne zasady nesli. Hold clovek mieni...niekto mení. Pracuje ako lekar u nas v nemocnici a casto sa sttetavame v praci. Boli sme nonstop 3 mesiace v kontakte a spavali spolu. Samozrejme sa stazoval ake to ma doma tazke...A ja som sa zalubila. Kym nenastal bod zlomu..... Praskla nam ochrana a uzila som tabletku PO. Nastastie zabrala ale tuto aferu som ukoncila. Od vtedy myslim na neho nonstop,chyba mi ze si nepiseme, ze sa s nim nesttetavam aj inal ako pracovne .... Rozumeli sme si hrozne aj ludsky a dokazali sa vela rozpravat. No sam mi povedal po tej NEHODE ze rodinu by nikdy neopustil a ak by som zostala tehotna znicila by som zivot jeho detom a to moje by slo na potrat Ma 34 rokov,ja 26 .... Od vtedy mi kazdy chlap pripada nezaujimavy, fascinovala ma jeho mudrost... A citim sa hrozne ;-(

Poradte ako mam toto vsetko vytlct z hlavy.. ako sa odlubit ... od zenateho ...

silne reci

Lekári vždy spávali z personálom a vždy aj budú.Teraz si to ty zajtra to bude iná.Keby ste spolu boli kde mas zaruku ze si nenajde dalsiu.ózik ty si nebola prvá bokovka.Nie nekarhám ta ani ti nevyčítam len ti chcem otvorit oci.Jednoducho to ber tak ze si zažila nieco krásne nevycitaj si nic.Ber to ako ďalsiu zivotnu skusenost a ideme dalej.

NiktoZaujimavy

Mesacny princ aj ja som chcela presne to iste napisat =D Zevraj ju fascinuje jeho mudrost. Fakt mudre skocit s koleginou do postele nech sa zabuchne a potom chlapec ani nemysli na to ze co bude ak ochrana zlyha. Iba sa zhrozi ze ona mu znici zivot aj jeho rodine. A na to nemysli ze jej znici zivot? Ale tak moze si za to sama, on ju do tej postele netahal nasilu.

OstryBurciak