chcem sa informovať ako to je s telesnou výchovou na vysokej škole?? .. od základnej školy nemám dobré skúsenosti s telesnou výchovou, niesom žiadny atlét, som trochu pri sebe ale myslím si že to nieje nič strašné. Pri zápise predmetov do druhého ročníka som nemohol prehliadnuť, že zrazu je tam ako povinný predmet telesná výchova, som na technike a nechápem načo je telesná ešte aj na výške? Ja už tej telesnej mám akosi dosť, nejde o cvičenie ale zosmiešňovanie na telesnej.. ťahá sa to so mnou takto už od základnej a mam toho akurát tak už dosť. ďakujem za každé info ..
VŠ - Povinná telesná výchova...
No nad tým som uvažoval, ale myslím si že na turistike mi zosmiesnovanie nejak nehrozí, pri posilňovaní možno aj áno, ale myslím si že tam sa každý stará o seba a posilňuje každý zvlášť. Stolný tenis by som uvažoval len v tom prípade ak by som na to presvedčil aj spolužiaka inak sám sa tam určite nezapisem.
A čo keby ti to zosmiešňovanie konečne prestalo vadiť ..........? To ťa nenapadlo.
No tak ak by sa dala u nás vybrať ta turistika tak by som si ju aj vybral, veľmi rád chodím niekde na túry, ak nie tak skúsim tú posilňovňu alebo možno ešte aj ten spomínaný stolný tenis :)
zápočet je len o dochádzke, ak si bol na všetkých hodinách (myslím, že tri sa dajú vynechať ako všade) tak máš započet spravený ... ja som prvý ročník na VS chodila na ping pong lebo to bola sranda, pritom som bola na to ľavá ale každú hodinu sme sa zabavili a v druhom ročníku na bedmintom kde sme prišli len na uvodnú hodinu dva krát si buchli do košíka a hotovo a potom ešte na turistiku kde za celý semester trebalo ísť tri krát na turu čo bola malina a započet z TV spravený ... určite si vyber čo ti je blízke a neber to ako niečo strašné čo bolo na SS alebo ZS :D
No ako je zaradený medzi povinné predmety alr má len 1 kredit.