Je to môj prvý vážnejší vzťah. Predtým boli nejaké kamarátstva s nanajvýš pusou.
Mám 21 rokov. S priateľom sme od mojich 18, on má 27. Keďže pochádza z mesta vzdialeného 200 km a nechceli sme fungovať takto na diaľku, býva druhý rok u nás. Našiel si tu aj prácu, ja študujem na VŠ.
Zhruba 1-2x za mesiac cestuje k rodičom tak na 2-3 dni najmä cez víkendy. Nikdy ma nepozve, aby som šla s ním, len keď ma zavolá jeho mamina (sme v kontakte cez FB), tak idem s ním. Problémom je, že keď sme tu spolu u nás, je všetko takmer ideálne, i keď bola sem tam hádka, pričom mi viackrát vravel, že samému by mu asi bolo lepšie.
On svoj voľný čas trávi najmä na PC, niekam ideme len keď ho doslova vytiahnem ja. Príde mi napriek jeho veku ako dieťa. Aby niečo spravil mu aj 3x musím povedať, keď ho volám na obed tak niekedy aj 5x a potom zistím, že si ťuká do mobilu a ani nevníma okolie.
A ešte k tomu, keď je u svojich rodičov - nikdy sa mi neozve. neviem, ako docestoval, či je v poriadku, aký mal deň.
Nie som žiadna stíhačka, stačili by mi 1-2 sms počas toho víkendu, alebo aspoň na chvíľku keby mi zavolal.
Povie, že príde okolo 23.00, pritom dojde o 1.00 ráno, ja sa idem zblázniť od strachu, či sa na ceste niekde nezabil...
Skrátka keď je preč, cítim, že mu nechýbam. A celkovo - mám pocit už dlhšie, že z nás dvoch som ja tá, ktorá ľúbi omnoho viac. Ja nepotrebujem, aby mi podával hlásenia každých 5 minút kde je, s kým a čo robí. Skrátka len večer si na moment zavolať ahoj láska, aký si mala deň, chýbaš mi, pusa...Chcem tak veľa?
Teraz bol preč na dovolenke s bratom a sestrou 5 dní. Kontaktovala som ho iba ja, inak by sa neozval.
Rozmýšľam, či mi taký vzťah za to stojí. Trápim sa pre to.
Moji rodičia sú spolu 23 rokov a keď je oco 3 dni pracovne preč, mamine každý večer na chvíľku zavolá, pokecajú a tak. A tiežto nie je chlap čo sedí pri ženinej sukni.
Čo by som mala podľa vás spraviť?
Som naivná chudera alebo hysterka? Potrebujem vašu radu, prosím!