Zdravíčko, je síce neskorá hodina alebo pre niektorích skorá ranná hodina, no ja patrím medzi takých nočných tvorov, ktorí síce cez deň fungujú na plné obrátky ale v noci rozmýšlajú aj nad nesmrteľnosťou králikov...viem, že keby píšem a rozpisujem sa ako je to u mňa zvykom by to xy ľudí si ani neprečítalo dokonca a možno už tu to niektorí vzdávate tak ja prejdem k veci... neviem ako to pomenovať kedže som vyštavený ako taký citrón a meliem s posledného, čiže môj mozog pracuje ako robotník na dialnici(áno ten, čo sa opiera o lopatu)...takže mám 24 rokov, mal som 4 ročný vztah, ktorí skonćil pred 2 rokmi a odvtedy som sám a nielen to ale aj sexuálne neaktivny sa stávam, za toto obdobie dvoch rokov som mal jednu slečnu inač som pár odmietol a teraz každým dňom mám pocit, že ten starý človiečik čo som bol kedysi vo mne vymiera a neviem už ani komunikovať zo ženami, hambím sa ich teda nehambím ale stále žijem v tom, že žena chce nehu, romantiku, dôveru a aj tvrdý sex samozrejme ale neviem jej to už "predať" proste kedysi nebol problém ťuťuli muťuli, zoznámiť sa ale to som mal 17-18 rokov...po tom vztahu sa stále hľadám a viem, že kým nemám rád sám seba nemôžem niekoho iného mať ale ja by som kľudne aj bol taká tá sviňa, čo by si bral źeny na jednu noc ale nedokážem to... Takže mám DILEMU, čo vlastne chcem či vztah alebo sex (na jednu noc nie, ja b ysom si dal povedať aj ráno) no problém je, že keď niekho nájdem a ide to ku vztahu (potom nechcem ho lebo sa bojím, že sklamem ćloveka a xy iných vecí) zase keď ide prísť k sexu(bojím a, že to budeme potom ľutovať, nechcem tej žene ubližiť, že s ajej potom neozvem a tak) pokecáte niekto pretože sa strácam v tom čo chcem, možno je to nedostatkom sexu, možno naozaj som sem priletel z alfom z melmaku alebo som nepodarený pokus zo skúmavky, ktorí mal svoju dobu trvanlivosti...neviem :) každopádne ďakujem ak si to dakto prečítal až sem a pochopil, čo myslím (každý získava diplom prekladania mongolčiny)