Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

odlišní názor na život aj priateľa s rodičmi

Príspevok v téme: odlišní názor na život aj priateľa s rodičmi
jesienka

Ahojte, mám 23 rokov. Ešte študujem a bývam už preč od rodičov a na takmer všetky výdavky si už zarábam sama. Vždy mali o mojom živote inú predstavu, chceli mať zo mňa doktorku alebo právničku a aby som prípadne mohla raz pracovať u nich vo firme. Ja som však chcela ísť na umeleckú školu, kde som sa aj dostala. S tým už sa nejako zmierili, ale mama mi aj tak občas hovorí, že raz budem vďačná, že môžem pracovať u nich vo firme. Čo je pre mňa úplne nepredstaviteľné, keďže si myslím, že to vôbec nie je nič pre mňa. Nevie pochopiť, že ja k životu nepotrebujem veľký dom ani drahé auto, že mi stačí oveľa menej materiálneho. Mnoho takýchto "problémov" sme riešili ešte, keď som bola na strednej škole, cez to by sa však nejao dalo preniesť. Pred dvoma rokmi som si našla priateľa a tu nastal ďalší problém. Je tiež umelecky zameraný ako ja a je odo mňa o 16 rokov starší. Už spolu skoro aj celé tie dva roky bývame. Sme spolu veľmi šťastní, rozumieme si a vieme spolu všetko vyriešiť. Veľmi dobre vychádzam aj s jeho rodinou, ktorá si ma veľmi obľúbila. Nuž, ale moji rodičia tento vzťah vôbec neakceptovali. Dostala som niekoľko prednášok o tom ako nám to s priateľom kvôli vekovému rozdielu nebude fungovať, že keď je umelec je určite prelietavý, že taký vekový rozdiel nie je normálny a že si spolu určite nemáme ani, čo povedať. Dúfala som, že sa cez to prenesú a začnú môj vzťah akceptovať. Nestalo sa to však, môj otec sa tvári akoby môj priateľ ani neexistoval a mama ma manipulačne dohanal k tomu, že musím oca klamať, že bývam a chodím na dovolenky s niekym iným. Keď jej poviem, že už nechcem klamať povie mi, že ma nikto nenúti klamať, ale ona pri tom vždy ocovi dopredu povie o nejake klamstvo a ja potom musím na to klamstvo reagovať hrať a tú hru ďalej. Som už z toho unavená a veľmi ma to trápi. Chcela by so