alergia na mlieko, odvodnenie

Príspevok v téme: alergia na mlieko, odvodnenie
niksina

ahojte, ako je spomenute v nazve temy, mam alergiu na mlieko, no obcas sa na to "vykaslem" a nieco mliecne si dam....tu nastava otazka, ked uz zacnu priznaky spojene s mliekom, ako nafuknutie bruska a neprijemne zapachajuce plyny..co robit aby sa co najskor vytratili tieto priznaky? nejake probiotika? - ideal nieco co viem kupit v normalnej lekarni aj dnes /BA/
taktiez ma zaujima druha cast temy - ohladom odvodnenia, ked je niekto zaliaty vodou, co je ucinne? nejake tipy na smoothies s prisadami ktore funguju ako odvodnovace?
skusala som forfeminu minuly rok, zda sa mi ze aj bola dobra ale dost draha... rada by som kedze som student ostala pri nejakych nizkonakladovych preparatoch.... vdaka za pomoc

zdravie911

Velmi ucinne k dennemu traveniu a intoleranciam .
TRÁVIACE ENZÝMY DEVIGEST ADS ROZKLADA LAKTÓZU, LEPOK NAPOMAHA TRÁVENIU TUKOV SACHARIDOV A BIELKOVÍN.
Tráviace enzýmy Devigest ADS je silný a koncentrovaný doplnok.
Devigest ADS podporuje zníženiu, podráždeniu potravínami a citlivosťou.Znížuje nadúvanie brucha plynutosti.
Iba jedna kapsula s jedlom, môže uľahčiť trávenie aj s najproblematickejšími potravinami. Uľahčuje trávenie aj
s najproblematickejšími potravinami. Obsahuje vysoko účinným Peptidáse s 500 jednotiek aktivity DPP-IV v dvoch kapsuliach. Peptidase rozloží lepok a kazeín, dve zažívajuce dráždidlá.
Devigest ADS je kompletný ma široko spektrálny vzorec. V tomto sa odlišuje od ďalších produktov ktorých zloženie je zastaralé.