Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Ako prebiehajú štátnice? Prosím o pomoc

Príspevok v téme: Ako prebiehajú štátnice? Prosím o pomoc
Neera

Dobrý deň,

mám otázku a vopred ďakujem za odpovede. O dva týždne mám štátnice a neviem ako prebiehajú. Súčasťou mojich štátnic je:

- obhajoba bakalárskej práce
- vedecko-teoretický základ
- obhajoba edukačného projektu (študujem učiteľstvo).

Chcela by som sa spýtať, kto to už mal za sebou, ako prebieha štátna skúška? Bolo nám povedané, že štátnice budeme mať formou kolokvia (žiaľ, nerozumieme, ako to teda bude, či si budeme alebo nebudeme ťahať otázky).

Ešte by som prípadne rada poprosila o nejaké rady a tipy pre úspešné štátnice :-) ak nejaké máte.

Napokon, čo sa týka občerstvenia pre komisiu - nik nám nevravel, že by sme niečo mali chystať, tak neviem či to škola chystá sama alebo sa počíta s tým, že sa o to postaráme my. Prípadne, dávali ste prosím členom komisie aj nejaké kvety?

Ďakujem

drzimpalce

-kolokvium- sedeli sme v kruhu a navzájom si dávali otázky. Podľa tých otázok bolo vlastne vidieť, či aj ten, čo otázku dával, rozumel problematike
-na občerstvení sme sa spolužiaci dohodli, poskladali a zabezpečili. Boli to iba chlebíčky a minerálky. Tiež sme dávali na záver každému pedagógovi kvietok.

Bubliii

Ahoj :) ja už mám pár štátnic za sebou. Neviem presne, čo je kolokvium, ale podľa wikipedie: Všeobecnejšie je kolokvium skúška či preverovanie pracovných metód študentov na vysokej škole formou ústnej diskusie, rozpravy, rozhovoru, prípadne v užšom zmysle len formou ústnej diskusie so skupinou študentov. Otázky vám teda budú klásť alebo si ich budete ťahať (podľa mňa to je pravdepodobnejšie). Tipy? No stress, nejde o život, toť moje heslo..niektorí to prežívajú akoby mali ísť rodiť alebo čo..