Lieky a ja

Príspevok v téme: Lieky a ja
Nikol007

Ahojte,
v piatok som navštívila prvý krát psychiatričku. Mám veľké rodinné problémy..problém s adaptáciou novej životnej situácie.. tak som sa jej vyrozprávala, povedala mi aj ona, povedala, že na tom popracujeme. Ale ťažko sa mi zaspáva a dala mi preto lieky Atarax.. včera som užila večer prvú tabletku a dnes som bola celý deň úplne mimo, unavená, malátna, nevládala som ani vstať z postele. Už len to, že musím brať lieky mi nie je po vôli. Ja ich nechcem brať... čo myslíte? Čo mám robiť? Študujem a pracujem v zdravotníctve a to sa proste tak nedá fungovať.povedala mi, že to nemá vplyv, ze sú to ľahké lieky. Ale mne to tak nepríde. Ja nie som psychicky chorá aby som to musela jesť.. podľa mňa tá nespavosť prejde časom, keď sa to urovná...

WHISPER

ved to že máš žiť a nie prežívať..
radšej sa zamysli nad svojou životosprávou, chod si zabehať to ti vyčistí hlavu...
a tej psychiatričke povedz že tie lieky brať nebudeš! si snad svojpravna, nikto ich do teba pchať nemože...

a do buducna najprv sa riešia problemy so psychologom.. ten nenadroguje ludí... psychiater ma z toho biznis...
ludia utekaju ku psychiatrovi a to je prve čo urobi ze ich nadroguje..!

mal by to niekto riešiť z vyššich miest, ze zbytočne predpisuju drogy ludom! su to drogy! lebo pod ich vplyvom clovek ani nemoze riadit auto.. resp,. nemal by... ale poznam takyhc co to ignoruju.. a nadrogovani ze ani nevedia kde su a čo robia, su mimo ,..sadnu do auta... kym dakoho nezabijú..

Nikol007

Ďakujem. Áno, viem, že to môže ovplyvniť môj život. A dosť radikálne. Viem čo myslíš, ale každopádne nie som psychicky chorá, nemám naozaj vážny problém sama so sebou, len s momentálnou situáciou.
Viem, že mi to môže uškodiť aj pri štúdiu. Ale to neriešim vôbec.
Každopádne skúsim sa dať dokopy sama so sebou.
A myslím, že je dobré, že si uvedomujem, že teraz to ide zlým smerom a nechcem, aby to tak bolo..