Ahojte rada by som sa vyrozpravala alebo skor vas poprosila o radu ...neviem ako dalej som na dne totalne :( zacala osm robit v jednej kaviarni u nas pred tym som mala mnozstvo praci :( brigad kedze som studentka a nikde nemali so mnou problem..zacala som robit tu a uz od prveho dna ako ma miestna casnicka (robi tam 11 rokov) zaucala stale ma buzerovala slovami ze drz to poriadne zle to robis a pred zakaznikmi na mna pokrikovala. Povedala som si ze to vydrzim a potom budem robit sama. Tak aj bolo, zacala som robit sama lenze ona mi za kazdym nechavala odkaz ze :umy zachody vydrhni micku..proste nnechala ma.robit upratovat to co sa jej nechcelo ale nevadilo mi fajn tak som robila.. no a potom po mne chcela kedze.ona ide na dovolenku aby som za nu robila kazdy den od osmej rana do piatej vecera v ratanr sobot bez volna za moj brigadnicky plat 2,3 po dobu dvoch mesiacov. Lenze ja mam statnice cize som jej to odmietla .A od vtedy peklo. Kedze kym nenajde za mna nahradu musim robit tak nepocuvam nic ine (od zakaznikov) ze co na mna kazdemu hovori, veci typu: som kurvicka, nemam ani na silonky poriadne, bordelarka, nesikovna, nemam na to robit v kaviarni, naschval sa ukazujem, proste ma takto ponizuje. A robi to takym stylom ze : poznate tu spevacku no ona je ..... Sesternica sa tu bola pytat o brigadu (nevedela ze to je to miesto od kial ja som odysla) hned mi pisa ze ma strasne ohovarala. Ze nosim okopane cizmi a podobne. Robi mi vedla kamaratka (tiez nevie o tom ta ...., ze sa pozname) a je to odelene len s papierovou stenou (je tam knihkupectvo) a zavolala mi ze toto uz nie je normalne ze na mna strasne nadava uraza a vymysla si pred zakaznikmi aka kur..a a bordelarka som....Bolo by mi to jedno ale uz sa to siri po celom nasom malom meste :( a.kedze ja spievam dost mi to kazi reputaciu :( a celkovo..som slusne dievca a zakladam si na dobrom mene ..nevhodim do mesta nefajcim nepijem a mam dva roky priatela :( este nikdy som.sa s takym necim nestretla..mam jej napisat a