Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Chcem robiť čo ma baví no nemám prostriedky

Príspevok v téme: Chcem robiť čo ma baví no nemám prostriedky
doragpa

Zdravím :)
Mám 18 a milujem fotografovanie,natáčanie..Som v láske pre fotografiu či pre videá úplne po uši.V noci častokrát nemôžem ani spať ,lebo myslím už na tú konkrétnu fotku či video,ktoré túžim spraviť.Fotím iba mobilom,ktorý už nefotí bohvieako,a ked niekam idem (nejaké podujatie ako napr.Biela Noc) požičiavam si fotoaparát od známych.Už dlhšie si šetrím aj na mobil s lepším fotoaparátom či samotný fotoaprát,lenže po finančnej stránke to nemáme jednoduché,kedže mama zarába sama na troch študentov,a sirotské ktoré dostávam tiež musím dať jej,na zaplatenie životných nákladov.Trápim sa kvoli tomu,i ked viem že na svete sú o veľa dôležitejšie veci.Viem,že mamina robí pre mňa veľa,zobrala si už aj druhú robotu,a ja tu snívam o tomto??čo mám robiť?Ubíja ma to veľmi,i ked viem že by nemalo.Prekážky nepodliezam ale prekonávam...no som úplne zúfalá...
Dakujem,za prečítanie,príp.odpoved.

mark42

Ahoj. Na tom, že fotíš na mobil nie je nič zlé. Pozitívum je, že môžeš cvičiť kompozíciu. Skús si obstarať fotoaparát cez inzerciu. Za pomerne fajn cenu, sa tam dajú zohnať v pohode foťaky. No super na úplný začiatok by bola filmová fotografia. Perfektne sa dá na tom toho veľa pochopiť a ma to svoju charizmu. Je to tiež určite otázka menších financií , no ponúka ti to veľa možností. Tiež si dobre premyslíš každý záber, nakoľko film je snímkovo omedzený.

Marunka

Ehm, napísala som, že sa môžem mýliť a vychádzam z toho, koľko som platila ja :) Strava bola skutočne za babku, aj na strednej, aj na výške. A intrák stál 60 eur, to je veľa? Keď som odišla na byt v druháku, platila som 250.

Marunka