ADHD

Príspevok v téme: ADHD
marek3333

Zdravim. Uz odjakziva som trpel symptomami ADHD ale vzdy som ich posudzoval osobitne a netusil som ze nejake ADHD vobec existuje. Mal by som otazku ktoru polozim na konci. Ak je to moc dlhe tak staci precitat posledny paragraf.

Nikdy som ich nedaval dokopy pretoze vyzerali "ludsky" a "bezne". Ludia mi vzdy proste hovorili ze som lenivy davat pozor neposedny alebo neposlusny a ja som si ako dieta naozaj myslel ze som. Predsa dospeli vedia lepsie. Nedavno som sa vsak dostal k roznym clankom ohladom ADHD. Som sice technik ale zaujimam sa dost o psychologiu cloveka preto som na to vlastne narazil. Vsetko absolutne sedi. Este predtym nez som sa vobec o tom dozvedel tak som davnejsie prestal chodit na prednasky na vysokej skole z dovodu neschopnosti sustredenia sa (na strednej a odkedy si spominam to bolo rovnake). Aj ked to bol zaujimavy topic aj ked som si povedal ze sa budem maximalne snazit davat pozor proste to neslo. Skusil som si teda dopriat viacej spanku a podobne... nic nepomohlo a nepozornost daydreaming a skakajuca noha pri sedeni nikdy neprestali a musel som proste odchadzat z miestnosti. Chodil som na prednasky, cvicenia ale nikdy som z nich takmer nic nemal a musel sa ucit doma. A takto by som mohol hovorit o kazdom jednom symptome ADHD. Z toho usudzujem ze to nieje ziadne placebo. Tieto symptomi mam odkedy si dokazem pamatat nie odvtedy odkedy som sa dozvedel o ADHD.

Trpim depresiou, obcasnymi zmenami nalad, panicke utoky, uzkost. Tieto vsetky veci som vsak spajal s autoimunnou tyreoiditídou ktoru mam a beriem na nu lieky a takisto s mojou osobnostou. Robil som si experiment a po dobu roku a pol som kazdych par mesiacov robil mbti osobnostny test vzdy s jednoznacnym vysledkom INTJ co vysvetluje nachynost k depresii a zvysnym veciam takisto aj daydreaming a to ze travim viac casu v hlave co vysvetlovalo moju nepozornost.