Ako najsť zmysel života v 18tke ?

Príspevok v téme: Ako najsť zmysel života v 18tke ?
student123

Mám dosť vážny problém a to je že neviem nájsť zmysel života alebo lepšie povedané prečo by som tu mal byť. Som študent a prestáva ma baviť všetko okolo mňa. Neviem si nájsť nič čo by ma zaujalo. Mám slušne zabezpečený život ale žiadny luxus. Do školy veľmi nechodím pretože viem prespať aj 18 hodín bez problémov. Ostatok môjho voľného času sa snažím robiť čo príde a čo by ma mohlo baviť no neviem nič nájsť. A keď už ma niečo zaujme tak po dvoch týždňoch už o tom ani neviem. Ľudia v mojom okolí sa mi vyhýbajú alebo hovoria že som uzavretý ale pritom im nechcem vešať moje problémy na nos a nechcem byť pesimistickým. Predsa len viem že nikto by ma nepočúval. A to sa mi stáva veľmi často keď niečo hovorím ľudia v mojom okolí ma vôbec nepočúvajú a pritom hovorím nahlas a artikulujem. Radšej si píšu na fb a mňa ignorujú. Alebo ma prerušia a zhovárajú sa navzájom. Niekedy si pripadám ako by som bol duch. Takže otázka kde mám nájsť zmysel života keď ma všetci majú hlboko v **** ?

ehm

Si študent a do školy veľmi nechodíš?? Prespíš 18 hodín?
Vieš, ja viem čo je depresia, ale to nie je tvoj prípad. Ty si jednoducho znudené decko, ktoré nemá žiadne povinnosti. Si produkt dnešnej nepodarenej doby, keď jeden študent môže povedať, že do školy nechodí a ešte má aj pocit, že je to v poriadku. Je mi ťa ľúto, ale ty si za to môžeš sám, viac ľúto je mi tvojich rodičov. Mali by ťa nakopať a poslať makať, aby si zistil o čom je život. Hneď by ti bol aj zmysel života jasnejší.

Ipsik

Z pohodlia domova sa hovorí preto, lebo doma je to o pohode. Mimo domova je to väčšinou o nepohodlí než o pohodlí. Už zase až tak všetko netreba prekrúcať:-) Keď človek strávi x rokov v džungli, tak sa po čase na ňu isto vykašle.

Sonnenschein