Typ lásky a vzťahová väzba v partnerstve

Príspevok v téme: Typ lásky a vzťahová väzba v partnerstve
Miroslava770

Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o vyplnenie dotazníka pre moju bakalársku prácu. Som študentkou tretieho ročníka psychológie a dotazník sa týka typu lásky, ktorý cítite k svojmu partnerovi a taktiež akú si vytvárate emocionálnu väzbu k blízkym. Dotazník je anonymný a výsledky budú použité len na účely práce. Za Vašu pomoc budem veľmi vďačná. Prajem pekný deň, Miroslava www.survio.com

Sejla

grckagrc - a ty co mudrujes do nas? Ak si zakladatelka temy - dost ubohe ziadat niekoho o pomoc a potom sa navazat a nakazat ako to mame vyplnit. Okrem toho, ze sa to kvoli spominanym problemom tazko vyplna, dala si svojim pristupom ku kritike este lepsi dovod, preco to robit nebudem..

0vecka

ja si skor myslim ze tie opakujuce sa otazky su tam preto lebo clovek zvykne odpovedat inak ak sa ho clovek inak spyta...

priseriak

Vazeni,
opakujuce sa otazky sluzia na sledovanie reliability testu - cize jeho spolahlivosti. Ak napr. niekto odpoveda nepravdivo alebo zavadzajuco (napriklad pri testoch osobnosti, kedy sa mame tendenciu zobrazovat v lepsom svetle) pri opakovanych otazkach je sanca, ze sa tieto nebudu zhodovat. Naopak, pokial odpovedame pravdivo, odpovede sa budu cca zhodovat a platnost testu je spolahlivejsia.

grckagrc

Aka spatna vazba vy mudrlanti? Ona to potrebuje kvoli zaverecnej praci. Ohodnotia to ine kapacity nez ste vy tu. A nebude tvorit dotaznik podla vas, ale ako ma zadane. Ked nevies odpovedat, mas tam neutralnu moznost.

Bubliii

Grckagrc spätná väzba ti niečo hovorí??
Ak tam otázku položí nejednoznačne, dostane samé neutrálne odpovede a to už len teda bude "výstup" do praxe.
Najlepšie by bolo, keby kočka pozmenila niektoré otázky (hlavne nejednoznačné a opakujúce sa), tým ho aj skráti a zavesí znova na web.

Sejla