Ahojte, budem vdacna ked si precitate a poradite mi co mam s mojim problemom robit. Som na dne, myslienky uz mi smeruju len na smrt.... Milion ludi je na tom horsie ja viem, som mlada cely zivot pred sebou nechcem to vzdat...Uz dlho bojujem s tazkymi depresiami, uzkostami. Vystriedala 12 druhov AD, benzo, neuroleptik...Ale nikdy to nedoslo do stadia kedy som sa stala uplne bez chuti do zivota, som bezcitna a moje emocie su totalne v .... Je mi prakticky vsetko jedno, beriem valdoxan a dalsie "ukludnujuce"lieky co uz mam pocit ze mi nic nepomaha. Necitim nic, len smutok ze do rici som vo veku kedy ostatny pracuju, studuju, zabavaju sa, su vesely a maju cinnosti co ich naplnaju. Mna nic uz nedokaze rozveselit. Nic nepomaha.... Nikto mi nedokaze pomoct, pochopit ma. Ani ja sama sa uz nechapem, racionalnym zmyslanim vsetko si uvedomujem ale neviem z toho von... Ani cvicenie, moj psik, byt s priatelom a rodinou vsetkp ttoto mi zacina byt ukradnute,nepodstatne. Psychiater, psycholog len same omacky nakecaju co mi nepomaha. Nedokazem si najst pracu,brigadu lebo proste som zdepkarena bezcitna troska..... Neviem co mam robit, prosim pomozte mi niekto lebo mne uz aj moj vlastny zivot zacina byt ukradnuty.... Ajked si stale hovorim ze bude lepsie... Nieje a obavam sa ze ani nebude
Neustale prazdno v dusi, bezcitnost..vsetko kvoli AD
Vedla v diskusii radia knihu Miluj svoj zivot. a este nejaku..
tuto zas nejaka kocka tiez celkom fajn pise:
Záleží na tom, aká je príčina depresie. Každý lekár tvrdí, že príčina je biochemická, porucha neurotransmiterov a podobne. Ale príčina tejto príčiny už nikoho nezaujíma. Verila som doktorom a roky sa napchávala liekmi. Nakoniec ale depresie ustúpili zmenou okolností, ktoré viedli ku zmene môjho postoja voči životu a sebe samej a nakoniec zmenili aj moju osobnosť.