Nezvládam posledný rok na vš

Príspevok v téme: Nezvládam posledný rok na vš
clicksee

Ahojte, asi tu toho bolo už na túto tému popísané, ale aj tak som sa rozhodla napísať. Som v piataku na vš, ktorá ma nebaví. Predošlé roky som tak viac menej pretrpela tým že som sa zaprela a vždy som nejako urobila skúšky. Celý čas som uvažovala aj o odchode zo školy, ale bála som sa sklamať rodičov a nemala som na to odvahu. Vždy chceli aby z nás niečo bolo a považujú za hanbu robiť robotníka a tak. A viem tiež, že dnes je taký trend mať vš, preto som tam nejako zotrvávala.
Teraz som v poslednom ročníku, spravila som skúšky ale veľmi sa morím s diplomovkou Zdá sa mi že ju nenapíšem. Hodiny nad tým sedím a niekedy za celý deň sedenia vypotím len pol strany :(
Veľmi ma to psychicky ubíja celý deň sedieť na zadku a skúšať písať. Skúšala som techniky akože nastaviť si budík na dve hodiny potom pauza a tak. Ale ked za dve hodiny nič nenapíšem už som v kýbli s nervami a potom neriešim pauzu a tak.
Mám aj taký špecifický problém, že tým že som z toho tak frustrovaná, často si to kompenzujem nadmernou masturbáciou. Mám napr. písať, ale neodolám a zapnem si youtube, tam všelijaké vidá a skončím v tom napr. aj na hodinu alebo hocikedy počas dňa. POtom sa cítim veľmi zle zase mám výčitky že som nič nenapísala a pod. Toto sa tiahne už veľmi dlho, skúšala osm aj športy a iné veci ale nič mi enpomáha. Riešila som to aj so psychologičkou a tá mi povedala že to je preto, lebo som nešťastná na škole a hľadám nejaký únik ako sa odpútať a spraviť si radosť a pod. Lenže ani po roku terapie sa táto moja závislosť nezlepšila a som skutočne nešťastná. Mám strach či sa mi to nebude diať nedajbože aj v práci a to by bolo už riadne zlé.
Rozmýšľala som aj nechať školu a ísť nejako fyzicky pracovať ale tým by som sklamala našich a nemám asi ani odvahu spraviť také radikálne rozhodnutie. Bojím sa čo by na to povedalo okolie.

akuzativ