Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Priznanie

Príspevok v téme: Priznanie
Aja287

Sedím v kúpeľni a učím sa na skúšku ...Včera som mala narodeniny...Môj priateľ o nich vedel ...Zagratuloval mi cez mesenger...vecer sme išli s jeho kamarátmi do kina ...Čakala som niečo.....Stačila by mi aj malinká čokoláda ..Proste niečo že si spomenul ..Nie drahé ...To určite nie..Ale kvietok. ..Alebo tak...Ale nič ani na moje meniny a to sú moje prvé narodky čo som s ním...Ja som mu urobila oslavu nakúpila darčekov. A som študent ...On pracuje. .Je mi to luto...Je ku mne inak uzasny

nemile

vedela by som ho pochopiť, keby bol nejaký 16 ročný chalan, ale pracujúci muž...cítila by som sa rovnako ako ty. Podľa mňa nechce, aby si si myslela, že je to medzi vami vážne, už ako ti tu písali, na FB ti blahoželá ktokoľvek, určite aspoň čokoládu, kvety, proste zablahoželať aj osobne ti mal určite

gaucik

Chapem, ze ta to trapi. Trapilo by to kazdu zenu. Ale poviem ti, ze muzi, ktori prejavuju vela pozornosti, nosia kvety, kupuju darceky, su galantni... prave casto klamu, podvadzaju a nie su vo vztahu uprimni. Zato ten co nerobi okazale skutky miluje velakrat uprimnejsie. Pises, ze inak je uzasny, tak ho maj rada takeho aky je. Muzi zmyslaju inak, on si ani neuvedomuje, ze ty si nieco cakala. Ak ta to velmi trapi, skus si s nim o tom pohovorit, ze si cakala aspon nejaky prejav pozornosti. Ale ja by som v tom nevidela az taku tragediu.

neviem111111

podla mna niektori nepochopili, o com zadavatelka temy pise. ona necaka, ze jej neviem co podaruje, ale ze si nejako spomenie, skratka nieco. ja si napr. na darceky nepotrpim, stacilo by mi, keby stiahol moj oblubeny film a objednal pizzu z mojej oblubenej pizzerie a tesim sa viac, ako z nejakeho sperku. ide o to spomenut si, nejaku sa pokusit milovaneho potesit.

darcek12