Neviem čo bude ďalej.

Príspevok v téme: Neviem čo bude ďalej.
Adriana18

Dobrý večer,
Študujem na strednom odbornom učilišti 2. ročník. Na nadstavbu by som už nechcela ísť, pretože potom by sa pravdepodobne stalo to, čo nechcem:
Po škole by som chcela ísť do Londýna/Anglicka, ísť tam pracovať a bývať. ALE!!!! je tu jeden problém: BREXIT!!!
Keďže doštudujem v roku 2018 (po 3. ročníku) a kto vie ako dlho bude trvať kým sa tam ''dotrepem'', tak sa bojím, že vtedy už zavedú vízovú povinnosť alebo bude podmienkou mať vysoké vzdelanie. Cítim sa kvôli tomu teraz zúfalo, pretože som vždy chcela ísť bývať do USA, teraz viem, že je to nereálne. Hovorila som si, že mám šťastie že je UK ešte v Európe, no keď som počula výsledky referenda, tak som skamenela. V Anglicku mám tetu, uja aj bratrancov, takže by som tam nebola úplne sama.

Chcem počuť vaše názory, či podľa vás bude už neskoro alebo nie. A prosím vás nehovorte, že mám ešte rok a pol pred sebou a že si to rozmyslím. Mám 18 a už veľmi dobre viem, čo chcem. Ďakujem.

Adriana18

Iiiii - To si nemyslím.

Hlavným dôvodom hlasovania pre opustenie Európy bola migrácia, takže nemyslím si že by sa chceli vrátiť. Samozrejme, si myslím, že sú aj iné veci, ktoré by bez nás Briti nemohli zvládnuť. Aspoň dúfam. Tak, ale kto vie.

ANGEL-DEMON - Myslím to tak, že by sa mi v USA ťažko hľadala nejaká práca, vďaka ktorej by som tam mohla bývať natrvalo, ak by sa mi tam páčilo. Asi by som nešla opatrovať deti, nech je to kdekoľvek, z toho istého dôvodu ako tvojej kamošky dcéra.
A keď išla do UK, mohla tam ešte slobodne vstúpiť. Kto vie, ako to bude o 2 roky. Už teraz som v správach videla, že domáci odtiaľ vyháňajú cudzincov a vyhrážajú sa im.

ANGEL-DEMON

prečo si myslíš že je USA nereálne??!!! vygoogli si STUDENTAGENCY mozes ist robit cez nich v USA:... vsetko sa dá len treba chcieť...
kamoskyna dcera bola cez student agency opatrovat deti v anglicku..