Problém s otcom

Príspevok v téme: Problém s otcom
Kikiiii

Ahojte je mi trápne že tu píšem ale musím sa už niekomu zdôveriť a takto anonymne mi to príde fajn. Mám 20 rokov študujem na výške prvý rok. Nikdy som s otcom také problémy nemala no posledny rok dva sme ako na nože a posledný pol rok sa to už nedá vydržať. Je strašne panovacny neprizna si chybu, neuzna pravdu niekomu inemu nez sebe. Čo povie to musí byť sväté. Napríklad na vianoce sme všetci dojedli a napadlo mi ze sa podme sfotit pri stromčeku on ako velky ignorant niekedy mamale pocit ze je totalne decko si sadol na zem ze som si ho vymazala z fb tak on sa somnou fotit nebude. Totiž to spravil si facebook a je na nom uplne ze zavisli myslí si ze fb je spasitel alebo neviem co a ze ak hp nebudem mat v priateloch. Samozrejme vyhrazal sa mi ze mi nebude davat peniaze a zakaze mi vsade chodit dokym som si ho do priatelov nepridala. Potom sa na mňa vyzjapal pred babkou aj dedom ze ake darceky som im kúpila ze minam peniaze na somariny pritom.som im chcela spravit radosť tak . Ale nie zacak nie je kricat ale vrieskat ze nemam kupovat nic ak niesom schopna kupit nieco normalne.Cele vianoce som preplakala v izbe a ani za mnou neprisiel ze prepac alebo tak. Na druhy den mal narodeniny prisla krstna tak som tepri nich poslusne sedela a vyhybala sa kontaktu s nim 26teho som chcela ist s kamoskami na diskoteku cvicila som v izbe prisiel zamnou a vravela som mu ze vecer pojdem na zabavu okey. Nepovedal.ani pol slova vecer som vymalovana ana vyblecena zisla do obyvacky v tom na mna zacal opat zjapat ze kam chcem ist ze mi to zakazuje ze sa neopovazim nik bez jeho dovolenia zacal mi vycitat uplne blbosti. O tom jak doma nic nerobim a non stop s tym ze ako si predstavujem zivot pritom upratujem varim raz sa stanr ze neupracrm tak uz je peklo. Od vtedy sme sa vrlmi nerozpravali az dnes zaspala som a on prisiel domov o 11tej a nebolo upratanr tak sa na mna zas vyzjapal ..upratala som okey spraval sa v pohofr vecer som si