Bolesti krížov a podbruška

ewelin2828

Elllka:
presne, nemusíš mať cystu....stačí, že máš ložiská endometriózy niekde a zrasty, a to ti môže spôsobovať nemalé bolesti...mňa kríže pobolievajú už 4 roky asi..a cysta sa mi objavila až teraz, pred pol rokom.....ale samozrejme, tvoje bolesti s týmto vôbec súvisieť nemusia....len som napísala, že som mala fakt podobné ťažkosti no :)

ewelin2828

mňa pobolievajú kríže dlhodobejšie....aj podbruško ma pobolievalo, bolestivé krámy....a pri laparoskopii kvôli cyste na vaječníku mi zistili endometriózu.....takže môže to byť aj z toho, ale nemusí.....lenže endometrióza sa dá potvrdiť, resp. vyvrátiť len laparoskopiou :/

ANGEL-DEMON

môže byť aj to ak si prechladla... mohlo ťa podfuknuť popod vetrovku,.. preto je najlepsie nosiť take čo zakryju zadok, nie kratke bundičky a chrbat holý.... lebo ked mi prefukne chrbat tak tiez ho cítim mesiac...

Elllka

Je pravda, že sa veľmi prepínam. Som študentka, od novembra zápočty a predtermíny skúšok, čiže som sa veľmi vystresovala, kvôli čomu mám teraz podráždený žlčník a pankreas. Aj doma toho na mňa bolo veľa. Ale tie bolesti ma trápia. Už mesiac tŕpnem, že čo to môže byť. Či to nie je nejaký zápal, aj keď gynekológ tvrdí, že zápal nie, že to môže byť niečo chirurgické. Obvodná lekárka nič nespozorovala. Rodičia mi poradili ísť na rehabilitácie, len kým sa ja dostanem na vyšetrenie k doktorke, aj začne škola. Raz je to, akoby bolesť prerážala cezo mňa od podbruška ku krížom, inokedy akoby dookola cez bedrové kosti.

ANGEL-DEMON

može byť... ja mam posunutu platničku ktora mi tlačí na nervy.. zvyknem mať take stavy že mi trpne zadok, rozkrok...
a počas krámov je to otras mám to čo opisuješ ty...
bolesť je intenzivnejšia chrbát, brucho, nohy, cely driek, slabosť v nohách... nezaberajú ani lieky od bolesti...

inak jedneho času som behala po doktoroch "iba" s bruchom, že som mala take bolesti akoby som mala rodiť, aj pri močení tlaky...mimo krámov