Ahojte. Mam 19 rokov, som študentka vysokej školy. Zahľadela som sa do staršieho, o dosť staršieho, 52-ročného muža. Spočiatku bol ku mne veľmi milý kúpoval mi rôzne darčeky a pozornosti nemalej hodnoty. Problem je v tom, že je to veľmi plachy, prehnane mily mamičkin miláčik. Navyše pracuje v matkinej firme, kde bude čoskoro majiteľom on nakoľki matka už nevladze. Veľmi mi začína byť protivný, chcela by som tento vzťah aj ukončiť, ale luxusu, ktorý pri ňom mám, sa vzdať nechcem. Nechcem si ani nájsť nejakého chudáka, ktorý 12 hodín stojí za pokladňou na pumpe. Čo by ste robili na mojom mieste ?
Muž "ťuťmák"
Lenoir,
neoplývam týmto pocitom, naopak som to ja, komu ľudia "závidia"! : D
Ale ja som si našla! Kolená nemám ešte "staré" a spomínať nemusím.
Darčeky dostávam takmer denne. ; )
Ale niečo pravdy na Tvojom príspevku je : "Keď dávajú treba BRAŤ, keď bijú UTEKAŤ!" Lenže na to treba "poriadny žalúdok"! Ty ho máš aký? : )
podla mna by sisi mala splasit nejakeho prachaca s nejakou uchylkou .. ty budes domina a on bude robit co chces. to by mohlo vyhovovat obom
Ale no tak, Kýčera, len nezáviď... nech si mladá užije, keď ju ten "ťuťmák" zahŕňa darčekmi, treba brať, kým dávajú :)
Tiež si si v mladosti mala takého nájsť... aspoň by si teraz na staré kolená mala na čo spomínať.
ono to ale neni take lahke lebo ak si najdes netutmaka tak nebude debil a ak niesi fakt kvalitny material tak ti nebude davat prachy len tak a budes musiet skakat ako on zapiska.
Zdá sa, že si naozaj natrafila na "ťuťmáka"!!!!!
Má to dva dôvody :
1. zaľúbil sa do Teba - mladej, "inteligentnej, múdrej, krásnej,..."
2. zahŕňa Ťa luxusom!
Ostáva len dúfať, že si poriadne umyje oči, vyvetrá hlavu a zbadá, čo za "poklad" v Tebe má! ; )
A Ty si, cica, nájdi seberovné antonymum!!!!!