Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Mam mu napisat a opytat sa ho?

Príspevok v téme: Mam mu napisat a opytat sa ho?
Capria

Ahojte. Podala som si jeden inzerat. Mala som tam aj fotografiu. Prihlasilo sa mi dost vela muzov. No najviac ma oslovil jeden z nich. Obaja zijeme v BA,ale obaja pochadzame z jedneho kraja,dokonca rovnakeho okresu,nase rodiska su od seba vzdialene iba par kilometrov. Velmi sme si sadli. Pisali sme si cez maily,vymenili sme si fotografie (ako zena som sa mu velmi pacila,stale mi pisal,ozyval sa mi,navrhoval mi stretnutie,obaval sa,ze sa nebude pacit on mne). Potom sme uz spolu komunikovali vyhradne cez mobil. Chcel sa so mnou stretnut cim-skor. Dohodli sme sa tento tyzden na utorok. Este v pondelok rano sme si spolu pisali ako vzdy,potom vsak nastalo ticho. Bolo mi to podozrive. Lebo cez vikend,ked som sa mu iba par hodin neozyvala (bola som kamaratke vinsovat narodeniny),tak uz panikaril,ze som si to zrejme rozmyslela a nechcem ho.. Vecer som sa ho preto opytala,ci je v poriadku? Odpisal mi,ze ani nie,nieco sa stalo a nevie,co ma robit..
Napisala som mu,ze je mi to luto a ci mu mozem nejako pomoct? Podakoval sa s tym,ze toto si musi vyriesit on sam.
No a potom mi utorok doobeda poslal sms v tomto zneni:
Ahoj Capria, dlzim ti jedno vysvetlenie... vcera mi napisala moja byvala priatelka, ze ju to vsetko mrzi a chcela by vsetko vratit... preto som bol v rozpakoch a neozval sa... kedze mi stale nie je lahostajna, tak som rozhodol, ze to este risknem... prepac... si skvela zena a prajem ti vsetko dobre ;-)

Ja som na to nereagovala. Citila som hned,ze je to klamstvo. Proste som to vnutorne vedela,ze ma klame. Vcera som sa prihlasila na tu zoznamku a videla som,ze bol v ten den aktivny. Ze tam bol. To iste aj dnes.