Ide o to, že spolužiačka zo strednej školy chce zorganizovať triedne stretnutie po 10 rokoch a ja neviem, či sa ho mám zúčastniť. Som introvertný typ, mám schizoidnú poruchu osobnosti, depresiu a jednoducho som nezapadol do kolektívu, takže by som tam asi nikomu nechýbal. Navyše som úplný lúzer, ešte stále študujem, aj keď všetci ostatní spolužiaci už dávno pracujú a podaktorí majú aj založené rodiny. Nechcem ale ani odmietnuť pozvanie, aby som nevyzeral ako nejaký odľud. Rozmýšľam nad kompromisom, že by som spáchal samovraždu, lenže vôbec neviem akým spôsobom. Rozmýšľam nad obesením sa, lenže to treba skočiť asi z väčšej výšky, aby som si zlomil väz. Neviem, som veľmi nerozhodný a v tomto chcem byť perfekcionista, aby som to náhodou neprežil. Verím,že by to bolo pochopiteľné ukončenie mojej nezmyselnej existencie. Rozmýšľam, že napíšem aj nejaký list na rozlúčku. Som veriaci človek, ale v posmrtný život neverím.
Ad revidendum
U nas na stretnuti sa vobec nespominalo, kto prisiel a neprisiel , zbehlo to cele velmi rychlo, ziadna oficialnejsia cast nebola, viacere moje spoluziacky-kamaratky neboli, ale to som si len ja vsimla a naozaj nikto o tom nehovoril. Kazdemu je vsetko aj tak jedno. Aj mne. Pokecala som si trochu,mozno s dvomi babami, aj to len tak o nicom a v kontakte aj tak nie sme, nikto nema zaujem. A v meste ked niekoho vidis, aj tak kazdy pozera radsej inde.
Nerobila by som z toho vedu, ked sa ti nechce ist, nechod, nie si povinny nikomu nic vysvetlovat.
Ak sa obesíš kvôli takej hlúposti tak si povedia že ti preskočilo a budú si žiť svoje životy dalej ako doteraz nič sa nezmení.
Ak sa ti to nepodarí a sa len pridusíš, tak to môže mať následky na tvoj živod môže ti odumrieť časť mozgu a budú sa musieť o teba starať.
mne sa tam tiez nikdy nechce chodit ale nakoniec vyhra zvedavost a idem a nikdy nelutujem :)
inak nemusis ostavat az dokonca tak hodku dve tam posedis a je vymalovane ale zaraza ma ze riesis co si oni budu mylsiet ked neprides.