Je mi nanič z elektrární, má niekto skúsenosti?

Príspevok v téme: Je mi nanič z elektrární, má niekto skúsenosti?
PT_001

Dobrý deň,
máme nedoplatok v SSE, ktorý neviem zaplatiť v jednom. Manžel zostal bez práce, ja som na materskej dovolenke so 6 mesačným dieťaťom. Zo SSE sa dohodnúť neviem a hrozí nám odpojenie. Má niekto s nimi skúsenosť ako sa s nimi dá dohodnúť, alebo ako zabrániť odpojeniu? Máme elektrické kúrenie. Platím ako viem, ale neviem celé uhradiť.

pre PT001

Boli sme v podobnej situácii, avšak našťastie nie s malým dieťaťom. Nedá sa s nimi dohodnúť vôbec a to, čo si oni napísali do príspevku, tak vôbec neplatí.
Zákaznícke centrá majú len chabé, pracujú tam drzé pracovníčky, ktoré svorne tvrdia, že všetko záleží od Žiliny. Tam sa dovoláte iba do call centra a odbijú vás s tým, že nezávisí to od nich a systém.....
Je mi ľúto, ale asi som vám nepomohol. Smola, že je zima a s malým dieťaťom, ale ich to netrápi. Mnoho domácností je tak.

Realita

SSE je najzákernejšia spoločnosť, čo som stretol. Ja už našťastie nemám s nimi nič, zmenil som dodávateľa, ale s nimi sa slušný človek nedohodne. Hlavne, že naši spoluobčania neplatia za elektrinu a aj tak je dobre.
Systém spravujú ľudia, tak im kľudne a hlavne drzo povedz, že je to o ochote. Kým budeš slušná, tak nič nevyriešiš. Skús si pozrieť cenníka na rok 2017, ak menia ceny môžeš s nimi vypovedať zmluvu ihneď a zmeniť dodávateľa. Príp. sa skús dozvedieť, že ak vypovieš zmluvu, tak aká vysoká je u nich zmluvná pokuty a zmeň dodávateľa. Na splátky sa môžeš vykašľať, oni nepristúpia, pohľadávku podstúpia vymáhacej spoločnosti a oni potom vystavia splátkový kalendár. Inak, pozor, ak aj náhodou pristúpi SSE na splátkový kalendár, tak poväčšine je nevýhodný pre odberateľa, ale oni Ťa budú tlačiť, aby si ho podpísala.
Inak, odpájajú, lebo aj mojich známych odpojili v zime a moja známa bola vo vysokom štádiu tehotenstva - na rizikovom tehotenstve a jej manžel po onkologickej operácii.
Nejdem Ti písať, aby ste si požičali, lebo dnes už nikto nepožičia a pôžičku vám žiaľ nedajú.
Vydržte to nejak a držím palce.

googler

„Zákazník sa musí na nás obrátiť so žiadosťou osobne v niektorom zo zákazníckych centier. Nie je možná dohoda o oddialení platby, ústupok spočíva v rozložení splátok,"
ekonomika.sme.sk

PT_001

Snažím sa s nimi komunikovať, ale na listy neodpovedajú a keď im zavoláte, tak Vás odbije tým, že to nie je v jej kompetencii a príkaz na odpojenie generuje systém.
Platím ako viem, ale jednoducho to nejde zaplatiť celé. Nie sú ochotný pristúpiť ani na zmenu dodávateľa, proste nič. Tu ani nejde o nás dospelých, ale o dieťa.