Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Zoznamenie TN kraj

Príspevok v téme: Zoznamenie TN kraj
matol9812

Ahojte, viem že toto nieje zoznamka ale keďže tu chodí dosť veľa ľudí s podobným názormi ako mám ja chcem to aspoň skúsiť. Som normálny 26 ročný chalan, abstinent, nefajčiar, pracujem ako elektrikár a snažím sa žiť slušne, viem si vážiť ženu a urobiť pre ňu všetko na svete len aby bola šťastná, mám aj nejaké psychické problémy ale o tom neskôr :) Aká by si mala byť ty? Milá, slušná, chápava , nehľadám žiadnu modelku hlavne je to co má žena v srdci, Ďakujem za prečítanie :) dell0102@azet.sk

sasdq

Kámo, celé zle. Skús na to ísť inak - vtipom, šarmom, normálne si zo seba vystrel. Povolanie nespomínaj, neznie z neho cinkot peňazí. Skôr to zaonač - šikovný remeselník, podnikateľ. O svojich problémoch v inzerátoch nikdy, ale nikdy nehovor. Prístup - spravím pre ňu všetko je lacná a totálne devalvovaná baliaca sprostosť a ženy to veľmi dobre vedia a priznajme si, že dobre robia. Urobíš lacné gestá - donesieš 1 kvietok, a podobné trapošiny čo ťa nič nestoja a žena z toho má byť hotová. Skús iný prístup - milujem objavovanie čarov kulinárskeho umenia, ... skús byť v niečom praktický, v niečom je pomôcť, byť pre ňu zaujímavý. Nie byť ťuťko, ktorý jej údajne znesie aj modré z neba, ale je lenivý čo len raňajky pripraviť. Tvoj inzerát je proste slabota, veľkohubé a otrepané frázy z ktorých po rokoch reálne nič nebude. Nič si o sebe neprezradil, až na toho nešťastného elektrikára, na psychickú labilitu a podstatné je to, že máš nízke nároky a teda asi toho aj veľmi málo ponúkaš.