Zničená

Príspevok v téme: Zničená
zufalkazufala

ahojte, chcem od vas radu, povzbudenie, ako najst stratenu silu...som v poslednom rocniku VS, mala som rok prerusene studium.. vzdy som bola usilovna studentka, avsak vsetko sa zmenilo, zomrel mi otec a odvtedy to so mnou ide dole vodou, nie som schopna sa ucit, mam chronicku unavu, nemam energiu na zivot, na nic.. preto aj to prerusenie.. viem, ze tomu co studujem sa venovat nechcem avsak vsetky tie roky stravene na VS nechcem hodit za hlavu len tak, ved uz len par mesiacov, urobit statnice.. dostanem titul a mozem sa zamestnat v tom co ma bude naplnat.. lenze ja nie som schopna sa koncentrovat, najst energiu v sebe, nie som schopna sa naucit absolutne nic.. neviem co mam robit, velmi chcem skolu dokoncit ale moje telo nie je schopne pozbierat aspon zbytky energie na to aby som sa nieco naucila a urobila statnice.. poradte mi prosim, ako sa zbavit chronickej unavy a vycerpania fyzickeho i psychickeho... kde najst stratenu silu, dakujem

Iiiii

Ja som tiež zničený, lebo sme v piatok betónovali. Ešte treba jednu izbu, našťastie do polovičky je betón a od polovice ne je betón ha, ha.

ellie24

ahojte,
tie príspevky, hovoríte mi z duše...nie ste v tom sami
www.youtube.com

@Nomen omen-tiež študujem na eube a tá škola je teda pre depresiu (s trochou preháňania) živná pôda

Nomen omen