práca vs. škola

Príspevok v téme: práca vs. škola
workoholik1337

Ahojte, mám 22 rokov a som v 2 ročníku na vysokej škole, študujem denne a popri škole som si hľadal nejakú prácu/brigádu tak som si len tak rozposlal životopisy, že snáď motyka vystrelí no a minulý týždeň sa mi ozvali z jednej veľkej zahraničnej spoločnosti a pozvali ma na pohovor ktorý som mal dnes a vybrali ma a ponúkli mi hrubý plat 880eur čo si myslím, že je na študenta s len ročnou praxou fajn... lenže háčik, musel by som sa sťahovať a zhánať si prenájom v bratislave čo je momentálne dosť nákladné a potrebujú aby som pracoval full time a rodičia nechcú ani počuť, že by som sa mal vykašľať na školu a určite ma v tom nepodporia.. na jednej strane nechcem prepásť fajn príležitosť osamostatniť sa no ale ani sa zle rozhodnúť, ako by ste sa rozhodli na mojom mieste? Išli by ste do toho?

a_dr1a

Vek do dochodku sa stale predlzuje a zober si kolko mas teraz rokov a dokedy budes este pracovat) takze sa este v zivote narobis az-az)) a to budes musiet robit! Nie ze chces. Lebo ak sa osamostatnis a budes si hradit byt zivot ucty prip.hypo, raz pribudne aj rodina zena deti, tak sa az zoderies)) Takze si este pekne studuj a predlz si mladost bezstarostnost) podporu pomoc rodiny mas. Ini by aj studovali a mozno si to ich rodina nemoze dovolit. A robôt vystriedas este za zivot hodne. Aj s lepsim prijmom nez ti teraz nukaju. A nemaj velke oci. To je hruby plat a na BA? Z cisteho si ani najom v BA nezaplatis a co ostatne?? Ale skola vzdelanie titul ti ostanu uz navzdy. Co raz mas to ti nik nevezme. Dostuduj a potom si rob kolko len chces

advice

Aspoň že tvoji rodičia majú rozum. Na tú prácu sa vykašli, normálne dokonči školu a až potom sa zamestnaj na plný úväzok. Teraz popri štúdiu si hľadaj len brigádu na pár hodín týždenne. To si sa mal najprv rozhodnúť, čo teda chceš, či študovať, alebo pracovať (na plný úväzok), obidvoje sa predsa nedá.

Kejty222