strasne riesim buducnost - depresie

Príspevok v téme: strasne riesim buducnost - depresie
darinka311995

ahojte, mam 21 rokov a som studentka, prvacka. so skolou som sa doteraz nestotoznila, proste mi nevyhovuje, je to fakt narocne, a nebavi ma to ani, a zvavujem prestup na inu. ale premyslam velmi nad tym co bdue ak pojdem na inu. ze strarim rok, ze mozno nebudem mat taku dobru pracu ako by som mala s tou prvou skolou. ze kedy budem mat dieta. ci nam s priatelom daju hypoteku. kolko budeme zarabat aby sme sa uzivili a vsetko stihali splacat. a tak.. mam silne depresie potvrdene psychiatrickou, mam aj lieky ktore ale brat nechcem, bojim sa ze budem ospala, ze mi bude zle, ze budem mat nizky tlak...povedala ze to je na mojom zvazeni. ale uz by som sa rada dobre vyspala a na chvilu vypla, lebo od kedy zacala skola tak som nonstop doma zavreta :( aj stredry den si predstavujem tak, ze sa budem stale ucit a len si odbehnem na veceru... veli ma to trapi, skola, aj to aka som, a neviem kde to vzniklo, ze som zacaa byt taka...

lele656

Akoby som čítala o sebe, na pár rozdielov...mám 21 rokov a veľmi riešim budúcnosť...niekedy je to dosť na škodu, lebo sa človek zbytočne veľa trápi, ale čo už, som taká...tiež som mávala depresie...a som po strednej už 2. rok, budúci rok by som ešte chcela skúsiť školu, ale stále váham...Je pravda, že vš je predceňovaná, ale záleží čo študuješ...Tebe by som odporúčala zmeniť školu, zbytočne sa tam budeš trápiť, keďže si tam pár mesiacov a máš tam byť 5 rokov...peniaze nie sú všetko, skúsila som si to v prvej práci, kde som bola len kvôli nim, mala som hrozný kolektív atď. a vtedy som si uvedomila, že z peňazí nemáš nič, keď len odpočítavaš kedy už konečne prejde ďalší hrozný deň v tvojom živote...ja sa ešte hľadám, rozmýšľam čo by ma bavilo a tak ale ak máš nejaké vysnené povolanie, inú školu, tak jednoznačne prestúp...a keď nie, tak skús začať pracovať a po čase zistíš, čo by ti šlo, bavilo...

sissiny