Ahoj :) mám sen, ale neviem či je to vôbec ešte splniteľné.
Môj sen je mať kapelu, s ktorou by som mal koncerty a nejak žiť ten hudobný svet. V živote ma nič viac nezaujíma ako hudba, hrám na basgitare aj keď nie ako profesionál (bohužial :D). Najviac ma trápi to že som to nezistil skôr čo ma v živote najviac baví a teraz som ešte len začiatočník. Mám už 19 rokov, viem nieje to veľa, ale už niektorý v mojom veku majú kapely a majú za sebou až aj nejaké tie koncerty, vlastné piesne a podobne.
Hrám na basgitare nejaké 3 maximálne 4 roky, chodím aj na ZUŠ, ale stále mám pocit, že stále ešte nemám toľko skúseností aby som sa pripojil k už nejakej zabehnutej kapele, alebo k nejakým skúsenejším hudobníkom. Neviem, čo a ako mám skúšať aby som sa čo rýchlejšie učil, pretože na zuš to ide veľmi pomaly.
Aj keď momentálne kapelu mám, viem že to nikam nevedie. Žiadna snaha zo strany ostatných členov, skúšky maximálne raz za týždeň aj to nie vždy, som z toho sklamaný kedže pociťujem potrebu žiť s hudbou a cvičenie doma nieje to pravé ako keď cvičí celá kapela.
Ďalší problém je aj ten, že práve gitarista je môj brat a je jedným slovom lenivý a veľmi tvrdohlavý, nejde mu to najlepšie na tej gitare hrá totižto dlhšie ako ja a viem, že mi to ide lepšie ako jemu venujem sa hudbe skoro každý deň (či už gitara alebo basgitara), a keď mu chcem niečo poradiť alebo ho nebodaj niečo naučiť aby sa posunul ďalej tak to odmieta, alebo ak mu to vysvetlím tak aj tak to hrá zle a podobne je toho viac. Problém je vlastne ten, že on chce mať kapelu spolu so mnou, ale ak vidím ako sa snaží tak s ním nikdy nebude možné mať kapelu na nejakej úrovni. Nehovorím, že je neschopný, ale je lenivý ak by sa viac snažil tak by nebol problém. Nechcem ho uraziť a preto mu nechcem povedať pravdu ako to vidím ja, a čo vlastne chcem dosiahnuť.