Bývanie a pracovanie v USA

Príspevok v téme: Bývanie a pracovanie v USA
Natalie188

Dobrý deň,
Potrebujem aby mi niekto poradil, najlepšie ten kto má s tým skúsenosti. Mám 18 rokov a študujem 3 ročný odbor. Po škole by som chcela ísť pracovať a bývať (natrvalo) do USA, založiť si tam rodinu... Najlepšie v LA, SF alebo NYC (vybrala som si najdrahšie mestá :D). Už od malička ma to tam ťahá.
Viem, že to nie je jednoduché sa tam dostať (a to ešte s mojou školou), ale neviem si pomôcť. Prečítala som si potrebné veci ohľadom víz atď., ale chcela by som váš názor.
Vždy rozmýšľam nad tým, či je vôbec možné získať pracovné víza so školou ktorú vyštudujem. Oni totiž nepotrebujú takýchto ľudí, tých je tam dosť. Viem, že sú dôležité najmä skúsenosti. Ja by som chcela ísť hneď po škole, ale to by som musela vykradnúť banku aby som na to mala. Dávnejšie som rozmýšľala o lotérii na zelenú kartu, ale príde mi to, len ako strata času.
A ešte tak okrajovo (toto myslím vážne!!!!)... Keby som tam chcela začať hrať v divadle (profesionálne, nie len ako záľubu) odštartovať tam kariéru, či by stačili pracovné víza ? Jediný problém je v tom, že na tu na Slovensku som nikdy nikde nehrala. Anglický jazyk sa učím... Prosím, na túto otázku odpovedajte fakt vážne, naozaj by som to chcela vedieť.
Chcela by som tam ísť niekedy na 1-2 mesiace, aby som trochu trochu spoznala Ameriku. Len prosím, žiadne blbé keci.
Vopred vám ďakujem.

mia2334

Ahoj, tak sen to je krasny, ale velmi tažko zrealizovatelný. Malo kto a velmi tažko sa tam ziskavaju víza aby si mohla pracovat. Ak chceš USA len vidiet najdi si tu na SR dobru pracu našetri si a kup letenky a pocestuj letenky treba sledovat časko krat su všeliaké akcie na ne :) a tým padom ak by si tam išla len za poznaním cestovaním tak nepotrebuješ víza stačí ti cestovné povolenie ESTA usa a to získaš jednoducho tak, že si online vyplniš formulár ten nájdeš napr tu: estavisa.sk