Problémy s DAS poisťovňou

Príspevok v téme: Problémy s DAS poisťovňou
babeta122

Pred rokom som uzavrela zmluvu s DAS (poisťovňa právnej istoty BA ). Ich agent mi vtedy nepravdivo odpovedal na otázku, či je môj problém predmetom poistenia. Sľúbil mi aj pomoc pri formulovaní otázok. Nie je to predmetom poistenia. Takže keĎ som žiadala o právnu radu, poslali ma.... dopreč. Potom som to našla medzi výlukami z poistenia.

Tak som im teraz napísala výpoveď. Odmietli ju s tým, že ju dostali menej než 6 týždňov pred výročím zmluvy a vyzvali ma zaplatiť za ďalší rok.
Prosím, moje otázky:
1. Boli povinní poslať mi výzvu na úhradu za nasledujúci rok viac než 6 týždňov pred výročím zmluvy? Nedošlo nič.
2. Ak výzvu neposlali, som povinná zaplatiť im za ďalší rok ?
3. Sú takéto inštitúcie povinné používať korešpondenčnú adresu odlišnú od trvalého bydliska?
ďakujem za odpovede

mate59

1.Neboli povinní poslať výzvu,zmluva sa predlžuje automaticky.
2.Musíš zaplatiť, nič iné ti nezostáva.Ale hneď po dátume výročia zadaj výpoveď,oni ti vyhotovia o tom doklad,alebo min. 6 týždňov pred výročím zmluvy.
3.Korešpondenciu posielajú na adresu dohodnutú v zmluve.
Ak bola zmluva uzatvorená prostredníctvom internetu,výpoveď môžeš zaslat na ich tlačive emailom.
6 týždenné výpoveď platí aj ked chceš zmenit poistovnu pri povinnom poistení vozidla.Ak si nájdeš lepšiu ponuku poistenia,nová poistovna ti to všetko zariadi,ale min.6 týždňov pred.