Extrakcia zubov v celkovej anestézii - cena

Príspevok v téme: Extrakcia zubov v celkovej anestézii - cena
Anine

Ahoj,

prosím chcem sa spýtať. Moja zubárka mi povedala, že potrebujem vytrhnúť 4 osmičky. Lenže ja mám z toho veľký strach, tak si to chcem dať spraviť pod celkovou anestéziou. Avšak u nej taký zákrok stojí 1000 eur, na čo absolútne nemám, keďže som študentka. Neviete mi prosím poradiť, koľko taký zákrok stojí normálne v nemocnici? Aká býva asi čakacia doba? Prípadne neviete mi poradiť nejakého dobrého zubného chirurga BA, ktorý by mi to urobil za lacnejšie?

Ďakujem veľmi pekne za každú radu.

Kycera

Nie je to také strašné, už som si zvykla. Vieš, strach a peniaze som nikdy nemala. Človek toho vydrží veľa, ak musí. Ak sa budem báť, čo mi to pomôže? Musíš byť psychicky silná. Ako žena si bolesti ešte užiješ.
Nie, žiadnu tabletku nemôžem! Už ma párkrát kriesili. Len biely čistý alkohol, kt. ku koncu už nezaberal. Nechcem Ťa vystrašiť ešte viac svojimi zážitkami, tak Ti len poviem toľko, že sme začali vo februári a bolesti povolili niekedy v októbri a minulý utorok som bola na prvých otlačkoch. Moje zuby boli v inej situácii ako tie Tvoje.
Anine, tak sa drž, ale strachu sa nepoddávaj. Mrzí ma, ale viac Ti neviem pomôcť, len to, čo som Ti už napísala. So strachom Ti dokáže pomôcť dobrý terapeut a empatický zubár. Tak nech Ti to dopadne k úplnej spokojnosti. Dávaj si na seba veľký pozor, vybav si radšej stomatochirurgiu, kde máš aj anestéziológa. Nedaj si to robiť hocikomu! Maj sa!

Anine

To je strašné, to je mi ľúto :/ A to si nemohla užívať žiadne lieky ani tých niekoľko dní po zákroku? Ani trebárs ataralgin? To si vôbec neviem predstaviť.

Kycera

Rob ako uznáš za vhodné. Bola som v takej situácii, že mne moja zubárka (plná strachu) takmer bez čakacej lehoty a platenia vybavila stomatochirurgiu, kt. som musela odmietnúť. Sama som ju presvedčila, že to zvládne ona, aj ja. Jednalo sa o extrakciu 7 zubov naraz. A spravila som dobre.