Velmi prezivam skolu, nezvladam to po prvom tyzdni

Príspevok v téme: Velmi prezivam skolu, nezvladam to po prvom tyzdni
DianaK345

Ahojte, mozno mi budete vedieť poradiť. Som velmi veľká trémistka. Začalo to uz na základnej skole, pokračovalo vo veľkom na strednej, a na vysokej to je zase o nieco horšie... Mam skolu zatial len tyzden, no úlohy a učenie sa kopi, strašia zo skúškami, strašia ze to vela ludi nezvládne. A ja sa toho obávam. Baví ma co študujem, no neviem ci to zvládnem, ako mam odľahčiť svoju situáciu ? Prežívam každú hodinu, každú prednasku, vstávanie, chystanie do skoly, stale som v strese, schudla som za ten tyzden 3 kilá, jem malo, a velmi ma boli brucho... Prosim poradte mi :( akurat idem do skoly, mam len tri prednášky dnes, o nic nejde, ale som v strese... Som hore uz o 5 rana :(

Svoja

To chce pokoj, je pondelok ráno, chytá ťa stres, nevieš čo ťa celý týždeň čaká-to poznáme. Nemyslím si, že Vás chcú v škole strašiť, len chcú, aby ste si uvedomili, že sa budete musieť pravidelne pripravovať od začiatku, nie deň pred skúškou, aby ste neskôr zvládli skúškové obdobie. Je super, keď sa nájdete dobrá partia a budete si navzájom pomáhať a podporovať sa. Jeden napíše toto, druhý zoženie tamto, jeden vie lepšie jeden predmet niekto iný, môžete sa učiť spolu. Hlavne sa netreba držať stranou. Malý stres tiež nie je na škodu, je to znamenie, že to berieš zodpovedne a niekomu v strese to aj lepšie myslí. Ale netreba preháňať a upadať do beznádeje. Držím ti palce. To zvládneš.

Jaja15

Sama prídeš na to že niekedy je VŠ na príťaž....Je veľa firiem ktoré zoberú skôr stredoškoláka ako vysokoškoláka - dôležitá je pre nich prax....ale záleží od výšky čo študuješ.....ber to tak, zvládli to iní, tak to zvládneš aj ty.....a ak nie, život ide ďalej...

volnost