Dobry den toto je prva web stranka na ktoru som narazil a hned vam aj pisem pretoze potrebujem pomoc. moj zivot ide iba k horsiemu a dnes som sa rozhodol poziadat o pomoc niekoho kto je profesional a mozno sa s dacim podobnym stretol. mam 24 rokov aktualne zijem v londyne pracujem ako kuchar a prave som ukoncil osem mesacny vztah so zenou ktora mi velmi chyba no ja som ju podviedol a povedal som jej to pri poslednej hadke vzdy som mal s tym problem klamem vo veciach ktore su trivialne podozrieval som ju ze ma podvadza s niekym a prisom som to robil ja pozeral som jej do telefonu do ipadu na maily spravy volania dokonca aj na google maps kade chodila ked chcela niekam ist tak som jej vycital ze so mnou nikam nejde no ked sme spolu sli iba sme sa kvoli mojej ziarlivosti pohadali neraz sa stalo ze som iba odysiel z nicoho nic som sa postavil a poslal som ju a siel prec niekedy ked sa smiala ja som si myslel ze sa smeje na mne (to sa mi deje neustale) vzdy ked vidim ludi smiat sa myslim si ze ja som bod na ktorom sa bavia neverim ludom iba ich vyuzivam nemam ani jedneho priatela kamarata kamaratku iba moja rodina stale stoji pri mne comu sa tiez cudujem ... matke som taktiez vela krat vynadal povedal jej ze ju nenavidim a ze nie je a nebola dobra matka obvinujem mojich rodicov z toho co sa mi deje ze ma nenaucili zit ze zijem ako zijem ze neviem komunikovat s ludmi .... nikdy nevydrzim dlho v praci vzdy len par mesiacov a potom ma to prestane bavit... chcem len uputat na seba pozornost ani neviem co ma bavi asi to co robim robit sushi ale moje problemi sa prenasaju aj do prace nikdy nevychadzam s kolegami stavam sa lenivym nepocuvam ludi som hruby a drzi nevazim si veci a plytvam so vsetkym priatelke som citovo ublizoval vravel jej ze ma nelubi vyhrazal sa jej ze odydem ak tamto alebo toto nebude ako chcem uz pri prvej hadke som chcel aby sme skoncili vsetko nerobim si poriadok vo veciach stracam veci neviem sa sustredit nerozumiem beznej srande humoru ludi okolo mna so