Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Spolubývanie s kamarátom.

Príspevok v téme: Spolubývanie s kamarátom.
Lojza89

Ahojte.
Z nazvu temy vyplyva moja otazka. Je vhodne taketo spolubývanie?
Da sa to bez toho aby sa na seba nenaviazali osoby min 1 z nich?

Kombinacia študentka +pracujuci muz.
A teda aj kamarát poznáme sa asi 6 rokov.
Dostal pracu v meste kde študujem a nakolko som chcela uz tento rok byvat na byte kvoli pokoju kt. Som na internate nemala...a on si tiež hlada niečo nové...nadhodil že on by si byt so mnou zobral.
Dodal že je to úplne super predstava a napad ako taky.

Hladat za tym nieco viac?

0vecka

mate59 tak ak striela komplimenty tak asi uz zasunut xce... zase ak mu neda a on nebude moc dotieravy tak imho preco nie? ak mu da a nedaju sa dokopy tak to bude blbe ked si tam donesie skutocneho priatela atd...

Lojza89

celebrita FB

úplne si to do bodky vystihla...
..každopádne to v sebe nemám nejako vysporiadané a boli časy ked som ho ako muža chcela,lebo na ňom bolo niečo príťažlivé ,no po menšom incidente som usúdila,že bude lepšie ak ostaneme ako kamoši - že takto si viac dokážeme obojstranne pomôcť ,ak by už čokoľvek.

..najlepšie by bolo sa ho to spýtať,no on aj ked vystupuje ako hrdina reálne až taký frajer nie je,a určite by to zahovoril - že to nie je kvoli tomu,že niečo ku mne cíti,skôr ako napísal chlapec vyššie,že je to už len kvoli tomu pocitu mať tu známeho a necítiť sa sám,aj ked paradox - je spoločneský a komunikatívny.

...trošku čerešnička na torte kt. mi máta v hlave je fakt -že ak by to bral len na ľahkú váhu - prečo by šiel so mnou bývať ,raz za uhorský rok preferoval nejakú milenku,ked bol sklamaný zo žien?
...ked som mu nadhodila,že nieže mi bývala príde vyškriabať oči....tak zareagoval,že ju už nechce a nech to prosím nerieši...že to nie je podstatne

mám z toho bordel v hlave

miki26