čo mám robiť

Príspevok v téme: čo mám robiť
vau

Ahojte, nikdy som nepísala do žiadnej poradne ale nemám nikoho ským by som mohla otvorene o tom hovoriť. Mám 22 rokov a mam pocit že som úplne zbytočná . síce študujem ,darí sa mi ale inak nemam v živote nič čo by mi robilo radosť alebo ma naplňalo. Nie som šťastná, mám pár kamarátok ale všetko sú to vzťahy také povrchné každý ma svoj vlastný život a ja mám pocit že keď stretnem niekoho koho som pár rokov nevidela a spýta sa ma čo mám nové tak okrem štúdia nemám nové nič lebo môj život vyzerá posledné 3-4 roky úplne rovnako stále si hovorím že niečo zmením že to takto ďalej nepôjde ale žiadna zmena v mojom živote mi nepriniesla spokojnosť a šťastie . už pár rokov nemám priateľa a som zmierená stým že nikto omňa ani nezakopne, moje sebavedomie za posledné roky úplne kleslo ja už ani nečakám že budem niekoho zaujímať alebo sa niekomu páčiť. Bojím sa že ostanem sama ..ludia v mojom veku majú vzťahy planuju si spoločné dovolenky tešia sa na leto na chvile volna.... mne táto radosť po skúškovom vydržala asi tyždeň ked som si uvedomila že keď ma zamestnáva učenie aspoň nerozmýšľam nad inými vecami. Chodím cvičiť behávam nech zmením myšlienky ale prídu chvíle ked chytím depku a zas mám pocit že som sama a úplne zbytočná . Nie som introvert rada sa rozprávam s ľuďmi a s každým dokážem nájsť spoločnú tému ale posledný rok sa často len zavriem v izbe a plačem.. veľmi by som chcela vo svojom živote niečo zmeniť ale ono sa to lahko povie... ked neviete kde začať ... Vlastne ani nečakám radu len chcem vedieť či tu je niekto kto má občas podobné pocity...

Fantasticberry