Možnosti hladovky

Príspevok v téme: Možnosti hladovky
Pistacia

Zdravim,

na zaklade skusenosti mojho znameho a jeho odporucani sa chcem pokusit o kratkodobe drzanie hladovky, zatial iba na par dni, neskor aj na dlhsie. Som studentka VS, momentalne pocas leta pracujem. Bude to pre mna dost sebazaprenie, kedze som dost velky jedak :D ale presne o tento typ sebakontroly mi ide. Vyska 165cm, vaha cca 55kg, som priemernej az stihlejsej postavy, v ziadnom pripade nejdem hladovat kvoli chudnutiu. Som pomerne silny alergik a v obdobi jar-leto beriem lieky na potlacanie prejavov silnej sennej nadchy a alergie na viacere travy a byliny. Okrem toho mam diagnostikovanu histaminovu intoleranciu a tym padom sa snazim podla moznosti vyhybat niektorym druhom potravin. Beriem dlhodobo aj hormonalnu antikoncepciu, ktoru pocas hladovky neplanujem vysadit. Neviem ale, ci tieto tabletky nebudu sposobovat cistiacemu sa traviacemu traktu problemy. Necvicim velmi intenzivne, nechodim do posilky, iba raz za cas zabehat, domaci strecing a obcas nejaki ti tibetania z jogy. Znamy, ktory mi hladovku odporuca, sa pomocou nej zbavil silnych alergii podobnych mojim a odkedy praktizuje hladovky, nepotrebuje brat lieky. Samozrejme sa celkovo citi zdravsie. Ja by som hladovkou tiez rada minimalizovala alergicke prejavy a taktiez histaminovu intoleranciu a caste traviace problemy. Citala som, ze tato "choroba" moze pomocou vysadenia stravy a vycistenia tela aj vymiznut. Co si o tom myslite?

Dakujem za vsetky reakcie ;)

parisss