Motivácia a láska

Príspevok v téme: Motivácia a láska
Dvestoosemdesiatstyri

Zdravím,
hľadám niekoho kto ma podobný problem ako ja a chce si o tom popísať.

Som študent vs a do dnešného dňa som este nemal priateľku. V zhrnutom vyjadrení by sa dalo povedať, ze co sa týka priateľstiev a lásky som veľmi slabí. Ako mi roky pribúdajú, s nimi povinnosti, starostlivosť o rodičov, prestávam vladat sa snažiť si nejakú priateľku najst. No ale priateľka, to uz je dneska problem inej etapy, pretože ja uz som postracal aj svojich starých kamarátov. Drvivá väčšina ked mi nedokázala aspon raz do roka, pripadne raz za pár rokov odpovedať na správu, alebo sa za veľké ego nedokázali pozdraviť, tak s tym uz vela nenarobím. Všetko sa to stale stupňuje a stupňuje. Predstava, ze ďalšie roky študentského života budem prakticky bez peňazí, lebo súčasne sa starať o domácnosť, cestovať, chodiť do školy a sa učiť, mi nedávajú zvyšný priestor na zivot. Prakticky nemám čas, pripadne ked ho mám tak nevládzem od únavy sa venovať svojim záľubám. Všetok čas venujem hľadaniu si kamarátov a priateľky pretože potrebujem uz cítiť nieco skutočne, ze niekto na mna mysli, ze tu existuje niekto nový na kom mi záleží, navzájom si pomáhať a podporovať sa. Momentálne uz roky fungujem s jedinou motiváciou vďaka ktorej ako tak este zvládam školu, povinnosti atd a to je moja predstavivosť a nekonečna melanchólia mojich predstav a lásky k samote. Ja som takýto nebol, ja ani neviem aký som. Nemá ma ani kto pochváliť, kritizovať a bez odozvi ludi si pripadam ako nejaky neviditeľný dôchodca. Ci uz duševná alebo fyzická samota zo mna spravila veľmi pozorneho a chapaveho človeka, ale aj veľmi smutného a ustarosteneho človeka zamotaného do vlastných myšlienok. Denne myslím stale len na sex, nie je takmer chvíľa kedy by tomu tak nebolo.