Alergia na poštípanie ovadom

Príspevok v téme: Alergia na poštípanie ovadom
mimka.j

Dobrý deň prajem všetkým,
pred 2 týždňami ma poštípal do nohy ovad. Každý ďalší deň sa mi vysypal nový svrbivý "ochvat" na rôznych častiach tela. Vyzerá to ako štípanec, je červený, veľmi svrbí, na niektorých sa v strede urobí hnisavá hrčka, neskôr mini-chrastička. Na chodidlách a členku sa mi dokonca spravili akési vystúpené pľuzgiere naplnené hnisom. Doktorka mi na to pred týždňom predpísala liek CEZERA, že mám vybrať 4 tabletky (na deň jednu) + ochvaty potrieť fenistil gélom, no necítim žiadne zlepšenie. Dnes sa mi už vysypal aj chrbát. Neviete ako mám ďalej postupovať? Znamená to, že mi ovad do tela vniesol nejakú infekciu a treba spraviť krvné testy? Nikdy predtým som s pokožkou nemala žiadny problém.
Ďakujem za akúkoľvek radu a pomoc

Textová Inzercia

olej cbd
CBD olej vo svojej najprirodzenejšej podobe.

Doprajte si CBD so zložením, ktoré je vytvorené prírodou a podložené vedou.