Vzťah snúbenca s mojou mamou

Príspevok v téme: Vzťah snúbenca s mojou mamou
Jarkaaaa

Ahoj,
trápi ma jeden dosť vážny problém a to moja mama a môj snúbenec, teda postoj mojej mamy k môjmu snúbencovi.
S priateľom som 4 roky, z toho 19 mesiacov sme zasnúbený. Svadbu neplánujeme, lebo ja ešte študujem na VŠ a dovtedy sa vydávať nechcem.
Môj snúbenec je zamestnaný, pracuje pri jednej firme, kde má dobrý plat, takže finančné problémy nemá a práve to je kameň úrazu.
Mne bežne pomáha s VŠ a s čím len môže, začal pomáhať aj mojej mame, ktorá má živnosť a dostala sa do finančných problémov. Párkrát jej zaplatil odvody, občas telefónny účet, viackrát ak prišiel k nám, tak naplnil totálne chladničku s mrazničkou.
Ja som vravela mame, že by sme mu mali aspoň časť peňazí vrátiť, ale prepočula to. Odo mňa peniaze neprijme. Moja mama, ale začala mať ešte väčšie oči a ak nám niečo doma chýba, tak mu to nenápadne hudie donekonečna, kým mu to nedôjde.
Okrem toho pracuje pre jednu poisťovaciu spoločnosť, čo nie je ružové a tá teta čo je s ňou v kancelárii ju vkuse hucká, že prečo jej nepomôže môj priateľ, lebo on by mohol. Uzatvára na seba, na dom a na všetko poistky, len aby niečo zarobila. Práce sa vzdať nechce, chýba jej 6 rokov do dôchodku.
Prosím vás čo s tým? Toto predsa takto nepôjde. Neviem si predstaviť, že ak sa aj vydám, budem vkuse živiť rodičov.
Otca mám, ale toho okrem piva nič nezaujíma. V každej práci vydrží asi tak 3 mesiace, robiť sa mu nechce, hoci je vyučený murár.

qadasdas

Načo tvoja mama robí keď je v mínuse? To jej rovno môže priateľ platiť dôchodkové do 1. piliera a dôchodok dostane. Je to malá suma.

celebrita facebooková