Študujem medicínu ale...

Príspevok v téme: Študujem medicínu ale...
patrishaaa

Potrebujem pomôcť.
Dostala som sa do nejakej fázy totálne apatie, stagnujem,spím a ak to pôjde dalej nebudem robiť nič iné,len sa ľutovať - čo z duše neznášam.

Mám pred sebou ťažké skúškové ešte k tomu si dorábam jednu skúšku zo zimného semestra (mala som vtedy hlavu inde).
Problém je v tom,že sa neviem vôbec sústrediť, aj ked vstanem o 5 či 6 ráno o 9 som už unavená a totálne znechutená.
Mám plnú hlavu myslienok, rozišla som sa s priateľom, máme tiež nejaké rodinné problémy,ktoré ma ťažia a to 2x tak ,lebo nemôžem nijak pomôcť.

Sú tu nejakí šikovní študenti medici aj nemedici ale aj tí po škole, aký štýl učenia by ste odporučili,lebo ja mám pocit ,že som sa zabudla aj učiť, a som schopná si čítať 15riadkový odtavec čítaj aj odbrých 20min a proste nič prazdno. Skúšky sa blížia a ja som vo strese z toho všetkého, škola, pre mňa nedoriešiený vzťah a tie rodinné záležitosti....

patrishaaa

Kamarátka ma zachránila. Poradila aby som šla na nejakú dobu brigádovať do bordelu. Urobím to. Prečistí mi to hlavu.

mam56

Musíš striedať aktivitu a oddych, v opačnom prípade sa len preťažuješ a to nie je dobré, lebo to nie je efektívne.
Tomu nemusíš ani veriť. A keď raz budeš Dr., tak svojim pacientom povedz len to, aby verili v Boha, lebo potom budú mať tendenciu veriť vo všetko, len nie v to, čo je pre nich dobré.
Viera v bludy je cestou do Pekla a na psychiatriu.
Darauf kannst du Gift nehmen, meine Liebe.

R.123