Ahojte . Mám 20 rokov a niaky rok mam problem ist niekam sama nieco vybavit cez mesto lebo sa strachujem ze je tam vela ludi ze ma sudia že sa namna pozeraju... Chodím do práce pracujem ako opatrovatelka vsetko by bolo v poriadku len od dnes som mala ísť zastupovat no a vcera som bola z toho nervozna ze idem zastupovat ze to je dalej od pani ktoru opatrujem a ze pojdem cez ludi pred priatelom som začala plakať a proste som vedela ze to nezvladnem ani som nešla nakoniec a viem ze z toho budem mat problemy ktore neviem ako zvladnem .Napríklad ked ideme z priatelom niekde na kofolu medzi ludi tak som uplne ina som sebavedomejsia lebo som z niekym v meste nie som sama ,akonáhle mam ist sama a som uz v meste tak mam strach tažko sa mi chodí ked sa namna okoloiduci pozrie tak uz v hlave sa mi premieta ze co si mne mysli ze ma sudi a taketo blbosti . Jediny ktory ma chápe je moj priatel ...mama odkedy je z novým partnerom sa pomaly správa ako on necitím od nej lasku som jej lahostajna moc sa spolu ani nevyprávame az jej priatelom uz vobec sa nerozpravam on ma rad viac zvierata ako ludí proste ma povahu typického sedláka ... A sme sa prestahovali z mesta do dediny zanho ...Neviem uz ako dalej najradsej by som bývala sama alebo z priatelom začat odznova viem že by to bolo ine ..priatel hovorí ze je stojí primne ale aj on raz simoze uvedomiť žedo buducna nechce taku ženu ako som ja .Kamaratky uz nemam po ukoncení strednej školy .
Strach z ludi? problemy zufalstvo
A mám rada aj ja prírodu aj zvieratá :)
Ospravedlnujem sa ak som sa niekoho dotkla ... nemam nič proti ludom ktorý bývaju na dedine samozrejme ... Ja som len naražala na maminho priatela ze ma správanie ako sedlák ano mohla som zvoliť iné slová proste tým ako sa on správa ku mne a ku mojej mame ze každeho musí len kritizovať a velakrát sa mi vyhražal ... a preto som to tak napísala .
ked ti tento tvoj problem robi už aj problemy v práci jednoznačne chod ku psychologičke.. aj ja som mala niečo podobne, mne pomohla...