Dobrý deň prajem.
Pred rokom sme začali vzťah s mojou už asi ex priateľkou. Bola odo mňa o skoro 5 rokov staršia, pracuje a žije sama (proste scelkovo taká samostatná osoba) , zatial čo ja stále študujem a nemám veľa vlastných prijímov.
Počas toho roku jej pomaly začínalo vadiť pár činností, ktoré mám ja vo svojom voľnom čase rád - napríklad rád sa hrávam stolové hry, rád chodím na turistiku , venujem sa geocachingu apod. Rozprával som sa o om s ňou, ale faktom ostáva to, že jej tieto veci neboli moc po vôli. Práve kvôli tomu mi dávalo najavo, že sa jej to až tak moc nepáčilo. Ja som bol veľmi zaľúbený a presával som s takýmito činnosťami, ktoré ma tešili, aby som teda mohol byť s ňou viac a prestával som sa im vyneovať. Lenže mám pocit, že som začal strácať samého seba.
Časom začala riešiť veci ako vyzerám - chcela mi zmeniť kaderníčku, chcela aby som si chodil kupovať iý druh gatí, inú mikinu, inú bundu, iný ál... ked osm mal rád nejaký seriál tak jej sa samozrejme nepáčil, ale seriály čo mala rada ona boli skvelé.
Podobne to bolo aj s vecmi ako trávim voľný čas. Viem, že sa teraz asi pousmejete, že aké sme to riešili hlúposti a áno, ja viem, že to sú maličkosti. Ale moja otázka znie... čo by ste robili, keby bolo týchto maličkostí stále viacej a viacej?
Asi pred tromi týňami m už rupli nervy a vzťah som ukončil.
Naoza j som sa cítil, že som strácal svoju osobnosť, ale na druhej strane mi občas chýba. Mal som aj stavy, keď som bol šťastný z konečne nadobudnutej voľnosti...
hm. čo by ste robili vy?
Priateľka a vela veľa maličkostí
Viacerí ti píšu celkom dobre. Vezmi si ponaučenie z toho, čo ti radia.
No ja toto čo opisuješ nepovažujem za maličkosti. Nepáčil si sa jej taký aký si bol, nebol si jej dobrý, tvoje oblečenie nebolo dobré, záľuby neboli dobré, proste nič. Sa ti len divím, že si to s ńou tak dlho vydržal. Ja by som nemohla byť s človekom, ktorý ma nemá rád takú aká som, obmedzuje ma a chce ma vo všetkom meniť.